زمان برگزاری یادمان «حسین پناهی» : فرماندار شهرستان کهگیلویه در نشست خبری ویژه ...


فرماندار شهرستان کهگیلویه در نشست خبری ویژه برگزاری یادمان «حسین پناهی» گفت: یادمان حسین پناهی در تاریخ 6 و 7 شهریور در دهدشت و سوق برگزار می‌شود. خبرگزاری ایسنا: علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه در نشست خبری ویژه برگزاری یادمان «حسین پناهی» در دهدشت افزود: در سال جاری و با ورود رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنب و جوش های زیادی در کارهای فرهنگی شهرستان به وجود آمد که برگزاری یادمان حسین پناهی یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی این اداره است.

وی بیان کرد: افتتاحیه این همایش 6 شهریور ساعت 10 صبح در فرهنگسرای ارشاد دهدشت و اختتامیه آن 7 شهریور در همین فرهنگسرا برگزار خواهد شد. همچنین روز 6 شهریور راس ساعت 8 شب مراسم شب شعر در جوار آرامگاه این هنرمند در شهر سوق برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه تجلیل از موفق‌ترین هنرمند شهرستان، برگزاری کارگاه آموزشی در بخش شعر و داستان و برگزاری ورک شاپ تخصصی، سخنرانی حکمت نویسنده کتاب «فیلسوف دیوانه» و سخنرانی بهرامیان مدیر سایت «سارا شعر» را از جمله برنامه‌های دیگر این همایش عنوان کرد.

او اضافه کرد: تجلیل از خانواده حسین پناهی با اهدای جایزه ادبی از مهم ترین برنامه‌های این همایش است.

او همچنین از برگزاری نمایشگاه آثار این هنرمند بزرگ در محل برگزاری این همایش خبر داد و گفت: تمام آثار حسین پناهی خریداری شده و با 25 درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می شوند.


ویدیو : زمان برگزاری یادمان «حسین پناهی»