زمان اكران «بغض» قطعی شد :   زمان اكران «بغض» قطعی شد كارگردان «بغض» خبر داد: ...



زمان قطعی اکران فروشنده مشخص شد , امام زمان , زمان

 

زمان اكران «بغض» قطعی شد

كارگردان «بغض» خبر داد: فیلمش قطعا در اكران دوم عید فطر به نمایش درمی‌آید.

رضا درمیشیان ـ كارگردان فیلم «بغض» ـ در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره وضعیت اكران این فیلم سینمایی گفت: اكنون اكران «بغض» در گروه سینمایی «استقلال» و برای اكران دوم عید فطر قطعی شده است.

وی درباره ثبت قرارداد این فیلم در شورای صنفی نمایش هم بیان كرد: منتظریم تا قرارداد فیلم عید فطر گروه «استقلال» ثبت شود تا پس از آن، قرارداد «بغض» برای اكران دوم عید فطر این سرگروه در شورا ثبت شود.

كارگردان «بغض» در پایان سخنانش خاطر نشان كرد: پخش‌كننده فیلم شركت «فیلمیران» است و ما اكنون در حال آماده‌سازی هر چه بهتر تبلیغات برای جذب مخاطبان هستیم. ضمن آنكه «بغض» در روز‌های آینده و از دوم شهریور‌ماه اولین حضور جهانی خود را در بخش مسابقه فیلم‌های اول جشنواره بین‌المللی و معتبر مونترال تجربه می‌كند.

به گزارش ایسنا، باران کوثری و بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی «بغض» هستند.

«بغض» داستان دو روایت از دو مقطع متفاوت از زندگی ژاله و حامد ، دو جوان مهاجر ایرانی است. یک روایت روزهای آشنایی و خوشی این دو جوان است و روایت دیگر هشت ساعت سرنوشت ساز زندگی آنان.

هایده صفی‌یاری (تدوین)، تورج اصلانی (مدیر فیلم‌برداری) ، مهرداد میرکیانی (طراح چهره‌پردازی) ، حبیب رضایی (مشاور امور بازیگران) ، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس) ، نظام الدین کیایی (صدابردار)، ساتیار امامی (عکاس) ،امیر علی قنبری (برنامه ریز و دستیاراول کارگردان)، فواد بوربور (مدیرتدارکات) عوامل اصلی «بغض» و سید غلامرضا موسوی تهیه‌كنندگی آن را بر عهده داشته است./ایسنا

 


ویدیو : زمان اكران «بغض» قطعی شد