زمان اعطای کارت خرید جهیزیه به زوج ها : معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش ...


معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش داریم کارتهای خرید جهیزیه با سود کمتر از 16 درصد تا پایان شهریور ماه به زوج‌های جوان اعطا شود. باشگاه خبرنگاران جوان: معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش داریم کارتهای خرید جهیزیه با سود کمتر از 16 درصد تا پایان شهریور ماه به زوج‌های جوان اعطا شود.

گلزاری در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش رفاه حال جوانان و زوج‌های جوان طرح اعطای کارت‌های خرید جهیزیه در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه شرایط اعطای کارت هدیه به جوانان درحال بررسی است، افزود: درحال حاضر با توجه به اقدامات این وزارت در انتظار توافق اعلام میزان تخصیص این کارتها هستیم.

گلزاری در ادامه عنوان کرد: به همین منظور با توجه به پیگیری‌های ما مقرر شد تا اسامی بانکهای ضامن و کارخانه‌هایی که قصد ارائه کالاهای خانگی دارند تا هفته آینده مشخص و تا پایان شهریور کارتهای هدیه خرید جهیزیه به زوج‌های جوان تعلق گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش داریم سود کارتهای خرید جهیزیه از 16درصد کمتر شود و شرکتهای تولید کالاهای داخلی به توافق برسند لذا پس از اعلام توافق تخصیص، کارتهای خرید جهیزیه بین جوانان توزیع خواهد شد.


ویدیو : زمان اعطای کارت خرید جهیزیه به زوج ها