زمان احتمالی اکران Avatar 2 : جیمز کامرون، کارگردان فیلم آواتار (Avatar) که ...


جیمز کامرون، کارگردان فیلم آواتار (Avatar) که در حال ساخت سه فیلم دیگر بر اساس این مجموعه است، تاریخ اکران آواتار ۲ (Avatar 2) و دو فیلم دیگر این مجموعه را اعلام کرد. زومجی: جیمز کامرون، کارگردان فیلم آواتار (Avatar) که در حال ساخت سه فیلم دیگر بر اساس این مجموعه است، تاریخ اکران آواتار ۲ (Avatar 2) و دو فیلم دیگر این مجموعه را اعلام کرد.

جیمز کامرون، کارگردان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت مونترال گزت انجام داد، تاریخ احتمالی‌ عرضه سه دنباله فیلم آواتار را اعلام کرد. با استناد به گفته‌های وی، قسمت دوم در کریسمس سال ۲۰۱۷ و قسمت‌های سوم و چهارم در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اکران خواهند شد.

زمان اکران فیلم فروشنده , زمان اکران کاراییب 5 , زمان اکران فیلم خشکسالی و دروغ

 وی در این مصاحبه گفت: هدف ما اکران قسمت دوم در کریسمس سال ۲۰۱۷ است. حداقل این تاریخی‌ است که ما اعلام کردیم. اما به نظر من این نکته مهمی‌ نیست، نکته مهم این است که هروقت ما ساخت ۳ فیلم را به اتمام برسانیم، آنها را با فاصله زمانی‌ یک سال از همدیگر اکران خواهیم کرد. هر کدام از این سه فیلم با اینکه داستان جدا و مخصوص به خود را دارند، اما یک داستان کلی‌ و بزرگ‌تر را نیز تعریف می‌کنند.

چندی پیش بود که جیمز کامرون اعلام کرده بود مرحله طراحی فیلم این سه فیلم تقریبا به اتمام رسیده است و دو سال طول کشیده است تا وی و تیمش بتوانند شخصیت‌ها، مناظر و دنیای جدیدی در پاندورا (دنیایی که داستان فیلم در آن‌ جریان دارد) را طراحی کنند: نوشتن فیلمنامه کماکان ادامه دارد اما در حال طی‌ کردن مراحل پایانی خود است. صحنه‌ها، توسعه فنی و در حقیقت کل زیرساخت فیلم ساخته شده است. ما کار فیلم‌برداری را از اوایل سال ۲۰۱۶ آغاز خواهیم کرد.

قسمت اول فیلم آواتار در سال ۲۰۰۹ اکران شد و توانست به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود و تایتانیک، فیلم قبلی‌ کامرون که در مکان اول قرار داشت را به مکان دوم بفرستد. با توجه به انتظارات بسیار زیادی که از این دنباله می‌رود، کامرون چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که امیدوار است موفقیت قسمت اول، اتفاقی‌ نبوده باشد.


ویدیو : زمان احتمالی اکران Avatar 2