زمان اجرای طرح بیمه دندانپزشکی کودکان زیر ۱۴ سال اعلام شد :  اخبار اجتماعی ...



زمان اعلام نتایج کنکور 95 , زمان اعلام نتایج ارشد آزاد 95 , دندانپزشکی کودکان


 اخبار اجتماعی - بیمه دندانپزشکی کودکان زیر ۱۴ سال از ۲۰ مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه با اجرای طرح بیمه دندانپزشکی کودکان زیر ۱۴ سال، هزینه‌های خانواده‌ها به شدت کاهش می‌یابد، گفت: این طرح از بیستم مهرماه اجرا می‌شود.

علی ربیعی در گفت‌وگو با فارس در خصوص پوشش بیمه ای خدمات دندانپزشکی کودکان زیر 14 سال بیان داشت: در سال جاری اقدامات خوبی با وزارت بهداشت و سازمانهای در حوزه سلامت برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به پوشش خدمات بیمه ای دندانپزشکی به کودکان زیر 14 سال خاطر نشان کرد:در این بسته به سیاست های پیشگیرانه توجه ویژه ای شده است از جمله آموزش بهداشت،معاینه دوره ای دندانها،نحوه صحیح مسواک زدن، نخ کشیدن، فلورایدتراپی، فیشورسیلنت، ترمیم، جرمگیری و بروساژ توجه شده است.

ربیعی ادامه داد: در طرح اشاره شده سازمان بیمه سلامت 70 درصد هزینه های پیشگیری را در بخش دندانپزشکی پرداخت می کنند.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح پوشش بیمه ای خدمات دندانپزشکی ویژه کودکان زیر 14 سال قرار بود از خرداد آغاز شود که متأسفانه اجرا نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه پوشش خدمات بیمه ای دندانپزشکی مصوبه شورای عالی بیمه بوده است برای اجرا نیاز به مصوبه هئیت وزیران دارد به همین دلیل این طرح در جلسه هئیت وزیران مطرح شده است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در جلسه اخیر طرح اشاره به تصویب رسید و برای اجرا در هفته جاری ابلاغ خواهد شد.


 اخبار اجتماعی - فارس
 


ویدیو : زمان اجرای طرح بیمه دندانپزشکی کودکان زیر ۱۴ سال اعلام شد