زمان آغاز فروش کارت های اعتباری مترو : عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس برنامه ...


عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فروش کارت های یکساله از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود. خبرگزاری مهر: عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فروش کارت های یکساله از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود.

اقبال شاکری با اشاره به تشدید نظارت ها همزمان با افزایش کرایه های تاکسی گفت:در سال جاری با اقداماتی که انجام شده قرار است نظارت بر فعالیت رانندگان تاکسی تشدید یابد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه رانندگان تاکسی موظف هستند طبق نرخ های مصوب کرایه دریافت کنند، گفت: در هفته جاری همه تاکسی های درون شهری باید برچسب نرخ کرایه ها را نصب کنند و بر اساس نرخ مصوب اقدام به دریافت کرایه کنند.

وی ادامه داد: شورای شهر همواره نظارت بر تاکسیرانی را پیگیری می کند اما نظارت اصلی بر عهده سازمان تاکسیرانی شهر تهران است که ضعف هایی مشاهده می شود و ما چندین بار به این سازمان تذکر داده ایم که امیدواریم نظارت در سال جاری به طور جدی اعمال شود.

شاکری همچنین درباره کارت های مدت دار یکساله مترو و اتوبوس گفت: کارت‌ های بلیت یکساله به صورت مدت دار و بامبلغ مشخص طراحی شده که شهروندان می توانند از تسهیلات این کارت ها هم در اتوبوس و هم در مترو استفاده کنند و به ازای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از مبلغ موجودی کارت بلیت کسر می شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز به جمع بندی در خصوص قیمت کارت بلیت ها نرسیده ایم، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده فروش کارت های یکساله از اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود.


ویدیو : زمان آغاز فروش کارت های اعتباری مترو