زمان آغاز ثبت نام‌ نوروزی عتبات عالیات : مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ...


مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام‌های اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام نوروز از بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: ظرفیت اعزام در این ایام نیز به زودی مشخص می شود. خبرگزاری مهر: مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام‌های اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام نوروز از بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: ظرفیت اعزام در این ایام نیز به زودی مشخص می شود.

محسن نظافتی گفت: دور جدید پیش ثبت‌نام‌های اعزام به عتبات عالیات که تعطیلات نوروز را نیز شامل می شود از بهمن ماه آغاز خواهد شد. وی ادامه داد: ظرفیت اعزام در این ایام نیز به زودی مشخص و در بهمن ماه اعلام خواهد شد تا زائران بتوانند در این فرصت جهت نام نویسی اقدامات لازم را انجام دهند.

نظافتی با بیان اینکه اعزام‌های عتبات عالیات همچنان به صورت زمینی و هوایی انجام می‌گیرد، اظهار داشت: در حال حاضر روند اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات بدون هیچ گونه مشکلی ادامه دارد و عزیزانی که علاقه‌مند به اعزام به عتبات عالیات هستند می‌توانند از طریق سامانه اقدام کنند.

وی افزود: هم‌اینک برخی از زائران ایرانی که به منظور شرکت در مراسم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی به صورت انفرادی به عراق سفر کرده بودند در شهرهای کربلای معلی و نجف اشرف حضور دارند، اما تا پایان هفته تمامی زائران به کشورمان باز خواهند گشت.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: زمان اعزام جدید عتبات عالیات از ۲۱ اسفند ماه تا پایان خرداد ماه خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای انجام پیش ثبت‌نام به سامانه www.atabat.haj.ir مراجعه کنند.


ویدیو : زمان آغاز ثبت نام‌ نوروزی عتبات عالیات