زلزله آذربایجان از نگاه کاریکاتوریست‌ ها +عکس : این بار کارتونیست‌ها با آثارشان ...


این بار کارتونیست‌ها با آثارشان با مردم زلزله‌زده اهر ، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی همراه شده‌اند، زلزله‌ای که بیش از 300 هموطن ایرانی را به کام مرگ کشاند و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده است. خبرگزاری فارس: هنرمندان کارتونیست هیچ‌گاه نسبت به رخدادهای مهم سیاسی،‌اجتماعی، اقتصادی و ... بی‌تفاوت نبوده‌اند و از طنز تلخ و گزنده آثارشان در جهت اصلاح امور بهره گرفته‌اند اما همیشه این آثار شکل انتقادی و طنز انتقادی ندارند، گاهی کارتون‌ها مرهمی می‌شوند بر درد مشترک مردم و این بار کارتونیست‌ها با آثارشان با مردم زلزله‌زده اهر ، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی همراه شده‌اند، زلزله‌ای که بیش از 300 هموطن ایرانی را به کام مرگ کشاند و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده است.
 
زلزله , زلزله نگاری , نگاه دانلود

اثری از محمدعلی خلجی
 
هنرمندان کارتونیست در یک نمایشگاه مجازی به همت سایت «ایران کارتون» آثارشان را با موضوع زلزله آذربایجان ایران به نمایش گذاشته‌اند.
 
نگاه سوم , آذربایجان غربی , زلزله ایتالیا

اثری از داوود دلدار
 
تاکنون 22 اثر از شهرام رضایی، جمال رحمتی، طاهر شبانی، سامان ترابی، فرهاد بهرامی، احسان گنجی، علی شفیعی، عباس ناصری، محمدعلی خلجی، رضا باقری شرف، داوود دلدار، سعید صادقی، جواد تک‌جو و فیروزه مظفری از ایران و هیکابی دمیرچی و سادت دمیر یلسین از ترکیه به این نمایشگاه مجازی راه یافته است.
 
نگاه سوم طراحی سایت , زلزله تبریز , زلزله بم

اثری از شهرام رضایی
 
 
اد نگاه , ویزای آذربایجان , زلزله نگار
اثری از فیروزه مظفری      

جمهوری آذربایجان , سفارت آذربایجان , شبکه اجتماعی ایران نگاه

مانور زلزله , نگاه یک , زلزله زرند

زلزله تهران , کشور آذربایجان , پیش بینی زلزله

فیس نگاه , تعبیر خواب زلزله , زلزله نیوزلند

گاهی به پشت سر نگاه کن , ویزا آذربایجان , زلزله در ژاپن


ویدیو : زلزله آذربایجان از نگاه کاریکاتوریست‌ ها +عکس