زشت‌ترین ب‌ام‌و ممکن +عکس : تیونینگ بد می‌تواند حتی یک خودروی محبوب و زیبا ...


تیونینگ بد می‌تواند حتی یک خودروی محبوب و زیبا را نابود کند. سلایق تیونرها معمولاً متفاوت است اما در نهایت کمتر می‌توان خروجی کار آن‌ها را زشت نامید. اما در اینجا یک تیونر لیتوانیایی چنان بلایی بر سر ب‌ام‌و X6 آورده که نگاه کردن طولانی به آن نیز باعث سردرد می‌شود. وبسایت پدال: تیونینگ بد می‌تواند حتی یک خودروی محبوب و زیبا را نابود کند. سلایق تیونرها معمولاً متفاوت است اما در نهایت کمتر می‌توان خروجی کار آن‌ها را زشت نامید. اما در اینجا یک تیونر لیتوانیایی چنان بلایی بر سر ب‌ام‌و X6 آورده که نگاه کردن طولانی به آن نیز باعث سردرد می‌شود.

لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , پربیننده ترین اخبار , پرفروش ترین فیلم های ایرانی

کیت بدنه مخصوص AG Excalibur برای BMW X6 با الگو و نام تمساح آن‌قدر افراطی و عجیب است که کمتر می‌توان برای آن مشتری متصور شد. در این کیت طول قسمت جلوی خودرو نزدیک 20 سانتی‌متر افزایش یافته و عرض خودرو در قسمت جلو 10 و در قسمت عقب نیز 15 سانتی‌متر بیشتر شده است.

ماه ترین معماری طراحی هنر , 4 ترین , تازه ترین اخبار

برای چرخ‌ها نیز این تیونر به سراغ رینگ‌های واقعاً عظیم 26 اینچی رفته است.

ترسناک ترین فیلم دنیا , ترسناک ترین فیلم 2016 , پرفروش ترین فیلم های 2016

درون کابین از چرم تمساح ایتالیایی استفاده شده که روی داشبورد، کنسول مرکزی، فرمان و بخش فوقانی پانل درب‌ها را دربر گرفته است. نکته جالب‌تر اینکه برای دریچه‌های تهویه از نوع گرد برگرفته از مرسدس استفاده شده است.

عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا , ترسناک ترین فیلم

برای خرید این تمساح عجیب و غریب باید 90 هزار یورو یا 100 هزار دلار نیز پرداخت کرد که باید پرسید آیا ارزشش را دارد؟


ویدیو : زشت‌ترین ب‌ام‌و ممکن +عکس