زرینچه: استقلال گزینه اول قهرمانی است : کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با ...


کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی پوشان بازی های خوبی را از خود ارائه داده و صدرنشین هستند،گفت: این تیم می تواند با کسب امتیازات بازی های باقیمانده، گزینه اول قهرمانی باشد. خبرگزاری مهر: جواد زرینچه در خصوص وضعیت تیم استقلال گفت: در حال حاضر این تیم صدرنشین است و به نظر من با توجه به بازی های خوبی که از خود ارائه داده، می تواند در ۹ هفته پایانی امتیازات لازم را کسب کرده و گزینه اول قهرمانی در پایان لیگ پانزدهم باشد.

وی تاکید کرد: اگر اتفاق خاصی پیش نیاید و کادر فنی و بازیکنان به این درک رسیده باشند که ۹ هفته سرنوشت ساز را در پیش رو دارند، باید انرژی خود را به گونه ای تقسیم کنند که بتوانند تا پایان فصل رقبای خود را با قدرت شکست داده و امتیازات لازم را کسب کنند تا بتوانند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

زرینچه در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل راه آهن نیز گفت: با توجه به اینکه چند بازیکن استقلال به دلیل محرومیت و مصدومیت در این بازی حضور ندارند، کار برای کادر فنی سخت است و باید ترکیبی را به زمین بفرستد که بتواند به ۳ امتیاز دست پیدا کرده و با روحیه بهتر به سایر دیدارها فکر کند.

مدافع پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: البته راه آهن هم بیکار نخواهد نشست و تلاش می کند که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذراد اما اعتقاد دارم حضور هوادارن می تواند به استقلال کمک مفیدی بکند.

زرینچه در مورد جذب عادل شیحی نیز گفت: من این بازیکن را نه می شناسم و نه تمریناتش را دیده ام و نمی توان در خصوص او اظهارنظر کنم اما حتماً این بازیکن توانسته نظر کادر فنی را جلب کند که با او قرارداد بسته اند و اگر غیر از این بود، این بازیکن هم مثل مارکوس نوبل برگشت می خورد و من امیدوارم این بازیکن بتواند در ۹ هفته پایانی بازی های قابل قبولی از خود ارائه داده و برای استقلال تاثیرگذار باشد.

کاپیتان تیم استقلال رایگان شدن چند بازی را بسیار تاسف بار خواند و گفت: به اعتقاد من این کار قابل قبولی نیست و علاقمندان به فوتبال برای تماشای آن باید هزینه پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: شما در هیچ کجای دنیا سراغ ندارید که فوتبال رایگان برگزار شود و در کشورهای صاحب فوتبال، در ابتدای فصل بلیت ها با تخفیف به علاقمندان فروخته می شود اما تماشای بازی رایگان وجود ندارد و من فکر می کنم تنها در کشور ما دست به چنین ابتکارات عجیبی می زنند.

زرینچه در خصوص اتفاقاتی که در فصل گذشته برایش افتاد، گفت: در این مورد صحبتی ندارم و نمی خواهم به گذشته برگردم زیرا همه چیز تمام شده و صحبت کردن برایم در مورد آن بی فایده است و تنها آرزویم این است که استقلال موفق باشد و همه پیشکسوتان و علاقمندان به استقلال باید از این تیم حمایت کنند تا آبی پوشان بتوانند در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم ها برای قهرمانی در لیگ پانزدهم بیشتر است؟ گفت: به نظر من استقلال گزینه اول قهرمانی است و پرسپولیس و ذوب آهن هم می توانند این شانس را داشته باشند.


ویدیو : زرینچه: استقلال گزینه اول قهرمانی است