زخم شبح تاریکی بر صورت زنان شرق تهران : مرد موتورسوار که همچون شبحی در تاریکی ...



مرد موتورسوار که همچون شبحی در تاریکی با چاقو زنان و دختران را مجروح می‌کرد، سرانجام گرفتار شد.

  رسیدگی به این پرونده همزمان با طرح شکایت های مشابه در شرق تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت. بررسی های پلیس نشان می داد، مردی موتورسوار با پرسه زنی در محله های نبرد و محلاتی با حمله به زنان و دختران جوان، آنها را زخمی می کند.

یکی از قربانیان در شکایت خود گفت: در حال رفتن به خانه بودم که در محلی خلوت موتورسواری سد راهم شد و با جسم تیزی مثل تیغ ضربه ای به صورتم زد. او سپس از محل گریخت. با صدای فریاد من، اهالی به کمکم آمدند و به مرکز درمانی مراجعه کردم.

در حالی که احتمال می رفت، مرد موتورسوار برای انتقام از زنان و دختران به مجروح کردن آنها از ناحیه صورت اقدام می کند، دو مرد نیز با مراجعه به پلیس شکایت های مشابهی را مطرح کردند. بررسی این شکایت ها نشان داد، آنها نیز توسط جوان موتورسوار از ناحیه صورت مجروح شده اند.

حمله مرد موتورسوار به زنان و مردان در شرق تهران باعث ایجاد فضای وحشت و ترس در منطقه شده بود که با توجه به حساسیت موضوع و با دستور سرپرست دادسرای ناحیه 14 تهران، تیمی از ماموران سرکلانتری ششم تهران تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

ماموران در نخستین گام با کمک شاکیان به چهره نگاری از متهم پرداخته و چهره فرضی او همراه مشخصات موتورسیکلتش در اختیار گشت های پلیس قرار گرفت. سرانجام تحقیقات شبانه روزی در این زمینه به نتیجه رسید و ماموران متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

مرد موتورسوار پس از انتقال به شعبه یکم بازپرسی دادسرای ناحیه 14 تهران، منکر هرگونه جرمی شد و ادعا کرد ماموران او را به اشتباه دستگیر کرده اند؛ اما شاکیان پس از مشاهده او، اعلام کردند متهم همان مردی است که با چاقو آنها را مجروح کرده است.

متهم پس از شناسایی توسط شکات به مجروح کردن شش زن و مرد از ناحیه صورت اعتراف کرد، اما هنوز انگیزه خود را فاش نکرده است.

تحقیقات قضایی در این زمینه ادامه دارد و افرادی که از متهم شکایت دارند برای شناسایی او و طرح شکایت می توانند به شعبه یکم بازپرسی دادسرای ناحیه 14 مراجعه کنند.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 


ویدیو : زخم شبح تاریکی بر صورت زنان شرق تهران