زادمهر: دربی دوستانه هم دارای اهمیت است : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ...


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر مسابقه دربی دوستانه هم باشد برای بازیکنان و هواداران دارای اهمیت است. خبرگزاری فارس: محمدرضا زادمهر در مورد دربی هشتاد پایتخت گفت: برخلاف نظر خیلی‌ها دیدار استقلال و پرسپولیس همیشه دارای حساسیت است. هواداران پرسپولیس شعاری دارند که طی آن اعلام می‌کنند« پرسپولیس اول بشی آخر بشی دوستت داریم». در بازی با استقلال کسب نتیجه اهمیت دارد. آنها یکی از تیم‌های خوب ایران هستند و چقدر خوب است که رقیب شما تیم بزرگی باشد. بزرگی این دو تیم دلیل علاقمندی بسیاری از فوتبال دوستان به آنها شده است. هر وقت این دو تیم قوی بودند تیم ملی قوی بوده‌ است حتی اگر دربی بازی دوستانه هم باشد نتیجه آن دارای اهمیت است.

وی در مورد اینکه بازی الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در پیش است و آیا ممکن است پرسپولیس در دربی به فکر آن مسابقه باشد گفت: پرسپولیس با تمام وجودش مقابل استقلال بازی می‌کند. این دو تیم مردمی هستند و هواداران دوست دارند در این مسابقه تیم محبوبشان پیروز باشد. مربیان تیم از بهترین مهره‌های خود در این مسابقه استفاده می‌کند. هواداران این مسئله را نمی‌پذیرند. پرسپولیس باید در هر بازی با بهترین شرایط به میدان برود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که او اعلام می‌کند پرسپولیس باید با تمام مهره‌ها به میدان برود پس چرا مقابل گسترش فولاد به نفرات اصلی استراحت دادند تا نسبت به این مسئله اعتراض شود تصریح کرد: اهمیت بازی پرسپولیس مقابل استقلال خیلی بیشتر از دیدار مقابل گسترش فولاد است. نباید تمایزی بین بازیکنان یک تیم ایجاد کرد. یک تیم فوتبال متشکل از 25 بازیکن است. این نفرات همه به میدان می‌روند. اگر شما از تمام مهره‌هایتان استفاده نکنید یک نقطه ضعف است حتی اعتقاد دارم پرسپولیس می‌توانست در آن دیدار به سوشا مکانی هم استراحت دهد. پرسپولیس در اختیار ما است و به دیگران کاری نداریم. تیم ما باید در هر بازی پیروز شود.

وی افزود: یکی از گله‌های ما این است که وقتی به این جوان‌ها فرصت بازی داده شده چرا نتوانستند نتیجه بگیرند تا مربی به شک بیفتد که چرا از آنها زودتر استفاده نکرده است. بهترین فرصت در اختیار جوانان قرار گرفت. انگیزه‌ها باید بالاتر باشد.

زادمهر در رابطه با عملکرد برانکو ایوانکوویچ در هفته‌های اخیر گفت: هر مربی که به پرسپولیس آمده سعی کرده بهترین کارکرد را داشته باشد. متاسفانه پرسپولیس با مشکلاتی روبرو شد که امیدوارم هرچه زودتر به پایان برسد. مهم‌ترین مسئله برای یک تیم فراهم بودن امکانات مالی است. این موضوع مثل آشپزخانه یک خانه می‌ماند. اسپانسر و درآمدهای مالی تیم باید مشخص باشد تا بتوان مدیریت کرد.

زادمهر تاکید کرد: متاسفانه شرایط به شکلی است که یک نماینده هم در تیم ملی نداشتیم. تمامی این مسائل به خاطر مشکلات فراوان تیم است. بازیکنانی که پرسپولیس جذب کرده همه جزو نفرات خوب تیمشان بودند. اینکه به چه دلیل آنها نتوانستند آن کیفیت را در پرسپولیس ارائه دهند جای سوال دارد. این مسائل باید مورد بررسی قرار گیرد اما متاسفانه هر گروهی که به پرسپولیس آمده فرصت کمی داشته نتوانسته این کارها را انجام دهد. یک گروه فنی که بتواند این مسائل را بررسی کند به طور دائم در پرسپولیس نداشتیم. همین مسئله مشکلات را بیشتر کرده است. اختلاف بین بازیکنان باید در سطح تمرینات آنها باشد و کیفیت بازیکنان به تمرینات بیشتر بستگی داشته باشد. حالا چرا ما نمی‌توانیم به این شرایط برسیم دلیلش را نمی‌دانم.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها اعتقاد دارند استقلال در بحران به سر می‌برد و پرسپولیس می‌تواند به راحتی این تیم را شکست دهد گفت: این دو تیم اگر هزاران مشکل هم داشته باشد در مسابقه دربی تمام این مشکلات را کنار می‌گذارند و برای پیروزی تلاش می‌کنند. شرایط این مسابقه با همه بازی‌ها فرق می‌کند.

زادمهر در مورد اینکه آیا هیات مدیره جلسه‌ای برگزار می‌کند گفت: هیات مدیره تلاش خود را انجام می‌دهد. مهم‌ترین دغدغه‌های هیات مدیره رفع مشکلات روزمره پرسپولیس بود. بحث سفر، گرفتن هتل و ... برای پرسپولیس دردسرساز است. باید این مسائل را حل کرد البته مسئولان وزارت ورزش تاکید بر خصوصی‌سازی دارند و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشتند و طی آن محمد دادکان اظهارنظری مبنی بر اینکه نیمی از افراد حاضر در آن جلسه لمپن و دلال بودند کرد که حواشی زیادی به همراه داشت عنوان کرد: افرادی مثل دادکان و سایر پیشکسوتان تمامی دغدغه‌شان موفقیت فوتبال و ورزش است. هر کس اظهارنظری می‌کند از روی دلسوزی است. نباید از یکدیگر دلخور شویم و کینه داشته باشیم. دادکان سال‌ها فوتبال بازی کرده و در مدیریت تجربیات زیادی دارد. او از بیان این حرف قصد خاصی نداشته است. پیشکسوتانی هم که در آن جلسه بودند مثل دادکان دلسوز فوتبال هستند و نباید به این مسائل خیلی حاشیه‌ای نگاه کرد. در کل دادکان هم برای فوتبال زحمت زیادی کشیده و دلسوز است.


ویدیو : زادمهر: دربی دوستانه هم دارای اهمیت است