زادمهر: به زودی دروازه بان می گیریم : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با ...


عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات گزینه های دروازه بانی برانکو به مدیرعامل ارائه شد. کاپ: محمدرضا زادمهر درباره اینکه چه نفراتی جایگزین سوشا مکانی و ایمان صادقی در پست دروازه بانی پرسپولیس خواهند شد اظهار داشت: سرمربی تیم گزینه های مدنظرش را اعلام کرده اما با توجه به اینکه فعلا در حال مذاکره با نفرات مورد تایید برانکو هستیم نمی توانیم اسامی شان را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: شخص مدیرعامل در این ارتباط مشغول رایزنی هستند تا هر چه زودتر این موضوع حل و فصل شود. همه ما به نظر سرمربی مان احترام می گذاریم چراکه برانکو از نزدیک با تیم مشغول کار است و حتما نفراتی که معرفی کرده بیشتر به کارش خواهند آمد.

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که آیا اتفاقات اخیر پیرامون به زندان رفتن دروازه بان پرسپولیس لطمه روحی به پرسپولیس برای ادامه مسابقات لیگ برتر وارد می کند توضیح داد: ما باید پیش از هر چیز آرامش مان را حفظ کنیم و مهم ترین موضوع این است که سریع و بدون اتلاف وقت به شرایط قبلی برگردیم.

زادمهر تاکید کرد: به هر حال اتفاقاتی رخ داده که ممکن است باز هم برای پرسپولیس رخ بدهد. ما در ابتدای فصل درگذشت هادی نوروزی عزیز کاپیتان تیم مان را داشتیم حالا این مسائل برای باشگاه و تیم رقم خورده و شاید در حین مسابقات تا پایان فصل باز هم اتفاقاتی مثل مصدومیت بازیکنان گریبانگیر تیم شود. مهم این است که بتوانیم آرامش تیمی مان را حفظ کنیم.

وی در این باره که طرفداران پرسپولیس این روزها در صفحات اجتماعی نسبت به ادامه بازی های خوب پرسپولیس در اواخر نیم فصل ابراز نگرانی می کنند خطاب به هواداران این تیم گفت: شما در عمل خواهید دید که پرسپولیس به خوبی با این قبیل مشکلات کنار خواهد آمد. برای مقابله با هر مشکلی راه حلی وجود دارد و هنر آن است که در چنین مواقعی بتوانیم با مشکلات منطقی و صحیح مواجه شویم.

*رأی من هم مسی بود

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان درباره انتخاب برترین فوتبالیست سال 2015 توضیح داد: به اعتقاد من هر سه گزینه فوتبال برتری را در طول یکسال گذشته به نمایش گذاشتند و از نگاه من و شما سخت باشد که از بین آنها یک نفر را به عنوان فوتبالیست برتر انتخاب کنیم. اما آنچه باعث تفاوت جزئی آنها با یکدیگر می شود آیتم های ظریفی است که هنگام انتخاب مواردی را در آنها در نظر می گیرند.

وی خاطرنشان کرد:هرسه این نفرات به لحاظ استاندارد در بالاترین سطح فوتبال قرار دارند. بخشی از این انتخاب سلیقه ای است اما بخشی دیگر آیتم هایی همچون تداوم حضور در میدان مسابقات، گلزنی، دادن پاس گل، شوت از راه دور، نگرفتن کارت زرد، اخراج نشدن و آیتم های بسیاری که همگی در این انتخاب دخالت داده می شوند.

زادمهر در پاسخ به این سوال که انتخاب وی کدام یک از این سه بازیکن از میان لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار بوده است گفت: انتخاب من هم لیونل مسی بود.

این عضو هیات مدیره در باشگاه پرسپولیس در پایان صحبت هایش بار دیگر خطاب به طرفداران پرسپولیس بیان داشت: از اینکه هواداران تیم ما تا این حد دغدغه پرسپولیس را دارند برای ما ارزشمند است و این انرژی و توان را به ما می دهد که با همه قدرت در پرسپولیس کار کنیم تا این دغدغه های شما برطرف شود.


ویدیو : زادمهر: به زودی دروازه بان می گیریم