زابالتا: ایران 11 نفره دفاع می‌کرد : مدافع آلبی‌سلسته عنوان کرد شاگردان کارلوس ...


مدافع آلبی‌سلسته عنوان کرد شاگردان کارلوس کی‌روش در دیدار مقابل آرژانتین با تمام قوا به دفاع پرداخته‌اند. خبرگزاری تسنیم: پابلو زابالتا، مدافع تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (شنبه) این تیم مقابل ایران در گروه F جام جهانی 2014 برزیل گفت: می‌دانستیم بازی دشواری در انتظارمان خواهد بود، چون ایران تیمی است که با 11 بازیکن به کارهای دفاعی می‌پردازد و در این بازی نیز همینطور عمل کرد.

مدافع منچسترسیتی تصریح کرد: با وجود دفاع فشرده ایران یافتن راه نفوذ کار دشواری بود. در مقابل ایرانی‌ها با استفاده از ضدحملات دو یا سه موقعیت گلزنی روی دروازه ما خلق کردند. زمانی که ما توپ را در اختیار می‌گرفتیم به دنبال تدارک حمله با نفرات زیاد بودیم و طبیعی بود که در خط دفاعی‌مان فضای زیادی برای حرکت ایرانی‌ها به وجود بیاید و آنها به موقعیت گل برسند.

وی افزود: در نیمه دوم کار را برای خودمان دشوار کردیم ولی به هر حال موقعیت‌هایی را روی دروازه ایران خلق کردیم و در پایان هم به پیروزی رسیدیم.

زابالتا در پایان خاطرنشان کرد: وقتی شما بازیکن سطح بالایی همچون لیونل مسی را در ترکیب دارید که می‌تواند سرنوشت بازی را یک‌تنه رقم بزند، همیشه برای رسیدن به موفقیت شانس دارید. از اینکه بهترین بازیکن جهان را در تیم‌مان داریم، لذت می‌بریم و می‌دانیم که لیونل در شرایطی که به او نیاز خواهیم داشت، همانند این بازی به کمک‌مان خواهد آمد.


ویدیو : زابالتا: ایران 11 نفره دفاع می‌کرد