رییس مركز آزمون: نتایج كنكور دانشگاه آزاد نیمه دوم شهریور اعلام می‌شود :



اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 95 , اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی , سیستم اعلام نتایج آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی

رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نحوه انتخاب رشته هفتم در كنكور سراسری دانشگاه آزاد، از اعلام نتایج نهایی آزمون در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد.
ناصر اقبالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به امكان فراهم شدن انتخاب رشته مجدد در مرحله تكمیل ظرفیت پس از اعلام نتایج نهایی كنكور، گفت: داوطلبانی كه در این دوره از آزمون قبول نشوند امكان انتخاب رشته مجدد به عنوان انتخاب رشته هفتم پس از اعلام نتایج نهایی آزمون را دارند.
وی با اشاره به رقابت 491 هزار و 261 داوطلب در 247 حوزه در سراسر كشور در كنكور رشته‌های غیر پزشكی، اظهار كرد: از این تعداد حدود 390 هزار نفر در رشته‌های غیرپزشكی پذیرفته می‌شوند.
اقبالی افزود: همچنین در رشته‌های پزشكی بیش از 245 هزار داوطلب در 14 رشته شركت كردند كه از این تعداد10 هزار داوطلب در این دوره از آزمون پذیرفته می‌شوند.
رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد..../ایسنا

 


ویدیو : رییس مركز آزمون: نتایج كنكور دانشگاه آزاد نیمه دوم شهریور اعلام می‌شود