رییس لالیگا، آقای گل را پیش بینی کرد : رییس لالیگا معتقد است که مهاجم بارسلونا ...


رییس لالیگا معتقد است که مهاجم بارسلونا در پایان فصل جایزه پیچیچی را خواهد برد. خبرگزاری ایسنا: رییس لالیگا معتقد است که مهاجم بارسلونا در پایان فصل جایزه پیچیچی را خواهد برد.

به گزارش آس، خاویر تباس در مراسمی درباره حمایت و حفاظت از بازیکنان آقای گل لالیگا هو شدن کریستیانو رونالدو و قهرمان لالیگا صحبت کرد.

فیلیپه لوییس مدافع اتلتیکو مادرید در مصاحبه با شبکه برزیلی گفته بود که لالیگا و مطبوعات از لیونل مسی حمایت می‌کنند. رییس لالیگا در این باره اظهار کرد: ما از همه بازیکنان این لیگ حمایت و محافظت می‌کنیم و فرقی بین رونالدو مسی و بازیکن رایووایکانو نمی‌گذاریم. لالیگا لیگی جهانی است و تیم‌های کوچک مانند تیم‌های بزرگ برای ما اهمیت دارند.

رونالدو با 27 و لوییس سوارس با 26 گل به ترتیب رتبه‌های اول و دوم گلزنان برتر لالیگا را به خود اختصاص دادند اما تباس معتقد است مسی 21 گله آقای گل خواهد شد. او در این‌باره گفت: او در شرایط آرمانی به سر می‌برد و تاکنون به این خوبی نبوده است. او شانس بیشتری برای تصاحب پیچیچی خواهد داشت.

رییس لالیگا از هو شدن رونالدو ابراز تاسف کرد و افزود: باید به همه احترام گذاشت. رونالدو بازیکن موثر و مهمی برای رئال مادرید بوده است و شایسته احترام بیشتری است.

او درمورد قهرمان لالیگا اظهار کرد: هنوز چند هفته از لیگ باقی مانده است. اتلتیکو مادرید خیلی مطمئن است و در مستایا نتیجه خیلی خوبی کسب کرد. بازی‌های مهمی برای بارسلونا مانده است و اگر اتلتیکو با همین روند پیش برود شانس قهرمانی خواهد داشت. این کار برای رئال مادرید تقریبا سخت و غیرممکن شده است.


ویدیو : رییس لالیگا، آقای گل را پیش بینی کرد