رییس دانشگاه علمی - کاربردی تغییر کرد :   اخبار دانشگاه - با حکم وزیر علومرییس ...



ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی , ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور , زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

اخبار دانشگاه - با حکم وزیر علوم
رییس دانشگاه علمی - کاربردی تغییر کرد

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی - کاربردی را منصوب کرد .

به گزارش ایرنا ، رضا فرجی دانا در حکمی مسعود شفیعی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای را با حفظ سمت به سرپرستی دانشگاه جامع علمی - کاربردی تعیین کرد.

در حکم انتصاب شفیعی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به سرپرستی دانشگاه جامع علمی – کاربردی منصوب می شوید .

ˈ انتظار دارد ، به منظور ساماندهی ، هم افزایی و انسجام بخشی فعالیت های این دو دانشگاه تحول در ساختار کلان آموزش های مهارتی و شغل محور به منظور دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع و مشکلات موجود در ساختار های عرضه کننده آموزش های مذکور را انجام دهید .ˈ

دراین حکم همچنین ترویج فرهنگ و مهارت های کسب و کار دانش بنیان و کار آفرینی و ارتقای توانایی های علمی و فناوری و مهارتی دانشجویان با تاکید بر نیاز های جامعه و مستعد سازی جهت پذیرش مسئولیت های شغلی، فراهم آوردن زمینه حضور فعال تر بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری و توسعه آموزش های مهارتی نیز مورد تاکید قرار گرفته است .

فرجی دانا از سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی خواسته است تا نسبت به افزایش قابلیت های خلاقیت ، نوآوری و کار آفرینی در حوزه آموزش های مهارتی کشورو بسترسازی مناسب به منظور ایجاد انگیزه برای جذب افراد مستعد و توانمند به حوزه های مذکور اقدام کند .

ایجاد جایگاه مناسب برای توسعه آموزش های مهارتی در برنامه های توسعه پنج ساله کشور،

افزایش فرصت های کیفی در حوزه آموزش های علمی - کاربردی و فنی و حرفه ای با مشارکت دستگاه های مرتبط و توسعه ظرفیت های اشتغال از دیگر خواسته های وزیر علوم از شفیعی است .

در پایان آمده است امید است با اتکال به خداوند متعال ، با درایت ، تدبیر و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود کشور به ویژه توانایی ها و توانمندی های همکاران محترم دو دانشگاه ، در انجام وظایف محوله و نقش آفرینی در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی موفق و موید باشید .

فرجی دانا همچنین در نامه ای جداگانه از خدمات عبدالرسول پورعباس رئیس سابق دانشگاه جامع علمی - کاربردی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرده است .
اخبار دانشگاه - ایرنا

 


ویدیو : رییس دانشگاه علمی - کاربردی تغییر کرد