رییس جمهور: فرمول دو بچه كافی است، فرمول نابودی یك ملت است :       رییس جمهوری ...



 

 

رییس جمهور , فرمول یک , رییس جمهور آمریکا

 

رییس جمهوری صبح پنجشنبه در جمع مدیران استان یزد بار دیگر از شعار دو فرزند برای هر خانواده كافی است، به شدت انتقاد كرد و گفت: فرمول دو بچه كافی است در واقع فرمول نابودی یك ملت است و این روش همان راهی است كه اكنون اروپایی ها در آن گرفتار شده اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' در هشتاد و چهارمین سفر استانی خود، نظریه دو فرزندی را دیدگاهی مبتنی بر نظریه اومانیسم و سرمایه داری غربی دانست و افزود: در حال حاضر بررسی نخبگان درجه یك كشور نشان می دهد كه آنان در خانواده های پرجمعیت هشت و 9 نفری زندگی كرده اند.

وی با رد این دیدگاه كه جمعیت كم حتما رفاه می آورد، تصریح كرد: در اوایل انقلاب در حالی كه جمعیت ایران نصف جمعیت كنونی بود بیش از پنج میلیون بشكه نفت صادر می كردیم اما اكنون صادرات ما به نصف این میزان رسیده و جمعیت دو برابر شده اما وضعیت رفاه با توجه به امكانات و زیرساخت های انجام شده به چند برابر افزایش یافته است.

رییس جمهوری با بیان اینكه غربیها می گویند ازدواج سبب فقر می شود افزود: در واقع آنها با بیان اینكه ازدواج نكنید می خواهند مفاسد را گسترش دهند.

وی یادآورشد: در حال حاضر به گونه ای این مساله در جامعه ما جا انداخته شده كه جوانان تا خانه و ماشین نداشته باشند نباید ازدواج كنند و از این رو سن متوسط ازدواج دختران 23 و پسران 26 سال رسیده است.

احمدی نژاد با تاكید براینكه تاخیر در سن ازدواج عواقب روحی، روانی و فرهنگی دارد گفت: خداوند در باره ازدواج می گوید اگر از فقر می ترسید ازدواج كنید.

رییس جمهوری خاطرنشان ساخت: غرب انسان را رها شده در برهوت شهوات می خواهد در حالیكه ما انسان را رها شده در ملكوت آسمان می خواهیم. در نتیجه راهكار ما با غرب متفاوت است و باید به تدریج الگوی اسلامی ایرانی را در اندیشه خود تبلور یافته و آن را وارد زندگی و كار خود كنیم.

وی با تاكید بر اینكه روش های نظام سرمایه داری ما را به جامعه و حاكمیت مهدوی (عج) نمی رساند، بالاترین عبادت را خدمت به مردم و باز كردن گره از كار یك ملت دانست و گفت: اكنون در شرایطی قرار داریم كه در تاریخ كمتر اتفاق می افتد یا اصلا اتفاق نیفتاده است چرا كه اكنون زمان سرنوشت ساز عبور از همه تجربیات تاریخی بشر و آماده شدن برای پذیرش حاكمیت الله در سراسر زمین است.

رییس جمهوری با تاكید براینكه جمهوری اسلامی یك هدیه الهی برای همه بشریت است تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران همانند حكومت های مادی دنیا نیست و به جغرافیا و نژاد خاص ما نیز تعلق ندارد بلكه جمهوری اسلامی ادامه راه انبیای الهی برای رساندن بشر به سرمنزل مقصود است.

رییس جمهوری گفت: جمهوری اسلامی مقدمه و زمینه ای است تا راهها را باز كند و به رنج های تاریخی بشر پایان دهد.

احمدی نژاد با تاكید براینكه از لحظات باید به خوبی استفاده كنیم افزود: نباید پرداختن به مسایل كلان ما را از پیگیری امور جزیی غافل كند چرا كه همه امور با هم است.

**با الگوی اسلامی ایرانی می توانیم عالم را تسخیر كنیم

احمدی نژاد در ادامه سخنانش، با بیان اینكه امروز بهترین ماموریت ما ساختن ایران است، تصریح كرد: این ساختن نیازمند الگو است.

وی با بیان اینكه در حال حاضر به طور مشخص در دنیا دو الگو وجود دارد، 'الگوی برنامه ریزی توسعه' را از جمله الگو های رایج در دنیا دانست و گفت: نظامهای سرمایه داری اكنون با این الگو تلاش دارند به نقطه ای برسند كه اروپایی ها و امریكایی ها به آن رسیده اند، در واقع آنان مدعی اند نقطه اوج الگوی برنامه ریزی همان جایی است كه اكنون امریكا به آن رسیده و آن نقطه كمال بشریت است.

رییس جمهوری با تاكید براینكه ما نمی خواهیم به چنین نقطه ای برسیم گفت: ما به دنبال جامعه ای هستیم كه خانواده و فرهنگ ما همانند غرب نشود یعنی جامعه ای كه انسان ها، محترم، بدون فقر و جامعه همراه با عدالت، یگانه پرستی و پاكی باشد تا همه انسان ها و آحاد جامعه فرصت كمال و شكوفایی پیدا كنند.

احمدی نژاد با بیان اینكه هر كس هر جا كه تلاش می كند باید نگاه به قله آرمانی داشته باشد، افزود: اوج قله مطلوبی ما رسیدن به حاكمیت جهانی و حكومت مهدوی (عج) است. در واقع، این راه 'الگوی اسلامی پیشرفت' نامگذاری شده است.

احمدی نژاد تصریح كرد: ما مخالف علم و تكنولوژی جدید نیستیم اما اگر در دنیا علمی است، باید آن را آورده و هماهنگ با سیستم خودمان استفاده كنیم.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش از روند توسعه استان یزد ابراز رضایت كرد اما گفت كه برای رسیدن به قله های پیشرفت باید سرعت را افزایش داد...../تحلیل:ایرنا


ویدیو : رییس جمهور: فرمول دو بچه كافی است، فرمول نابودی یك ملت است