"ریچارد سوم" پسیانی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود :     آتیلا پسیانی نمایش ...



 

ایرانشهر , آتیلا پسیانی , ستاره پسیانی

 

آتیلا پسیانی نمایش "ریچارد سوم" را با حضور رضا کیانیان و صابر ابر آذرماه سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می برد.

مجید سرسنگی مدیر تماشاخانه ایرانشهر درباره مشخص شدن مکان اجرای نمایش "ریچارد سوم" به کارگردانی آتیلا پسیانی به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه ریزی تعیین شده آتیلا پسیانی نمایش "ریچارد سوم" را آذرماه امسال به صحنه می برد. همچنین طی صحبتی که به همراه آقای پسیانی با آقای رضا حداد داشتیم به احتمال زیاد نمایش "ریچارد سوم" در سالن استاد سمندریان به صحنه می رود و آقای حداد نیز نمایش خود را در فضای مناسب دیگری اجرا می کند.

وی درباره فضای مد نظر برای اجرای نمایش رضا حداد که اقتباسی از داستان پینوکیو و پدر ژپه تو است یادآور شد: فضای مد نظر فضای مناسبی است که طی روزهای آینده درباره آن اطلاعات و اخبار درباره آن اعلام خواهد شد.

نمایش "ریچارد سوم" نوشته ویلیام شکسپیر از جمله آثار برجسته این نمایشنامه نویس برجسته دنیا است که تا به حال حضور رضا کیانیان و صابر ابر در اجرای این اثر با کارگردانی آتیلا پسیانی قطعی شده است.

پسیانی دو نمایش "ساعت صفر" و "تیکی تاکا" را سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد. وی نمایش "پرفسور بوبوس" را هم که از پر مخاطب ترین نمایش های سال ۸۹ در مجموعه تئاتر شهر بود با حضور بازیگرانی چون کیانیان، بابک حمیدیان، هانیه توسلی، لیلی رشیدی، ستاره و خسرو پسیانی و فاطمه نقوی اجرا کرد.

"متابولیک"، "زخمه بر رمل"، "گنگ خواب دیده"، "بسه دیگه خفه شو"، "آئورا"، "تبار خون"، "قهوه قجری"، "بحرالغرایب" و "کشتی شیطان" از جمله آثاری هستند که پسیانی در مقام کارگردان به صحنه برده است..... / خبرگزارى مهر


ویدیو : "ریچارد سوم" پسیانی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود