ریش قرمز داعش کشته شد (+عکس) : اخبار بین الملل - ریش قرمز داعش کشته شد رئیس‌جمهور ...



کشته شدن رقیب صادق گودرزی در راه داعش  , جلاد داعش کشته شد , کشته شدن رهبر داعش


اخبار بین الملل - ریش قرمز داعش کشته شد

رئیس‌جمهور چچن اعلام کرد «ابو عمر الشیشانی» از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش، کشته شده است.

به گزارش فارس، «رمضان قدیروف» رئیس‌جمهور چچن، اعلام کرد که یکی از سرکردگان اصلی گروه تروریستی داعش به نام «ترخان بتیراشویلی» که با نام «ابو عمر الشیشانی» شناخته شده، کشته شده است.
 
قدیروف در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت «دشمن اسلام، ترخان بتیراشویلی که خود را ابوعمر الشیشانی نام نهاده بود کشته شده است. این اتفاق برای تمام کسانی که جرات کنند دست به تهدید علیه روسیه و چچن بزنند خواهد افتاد. این اتفاق برای تمام کسانی که خون مسلمانان را بریزند خواهد افتاد. خدا بزرگ است».‎ قدیروف اشاره نکرده که الشیشانی دقیقا چه زمانی و کجا کشته شده است.
 
الشیشانی یا همان ترخان در سال 2006، به ارتش گرجستان که آمریکا هزینه‌های آن را می‌داد پیوست. وی به سرعت پیشرفت کرد و در سال 2008 به گروه ویژه اطلاعاتی تازه تاسیس ملحق شد که در  شناسایی تیپ روسیه فعالیت داشت. یکی از همکاران الشیشانی که وی هم مدتی با او در زندان بوده تائید کرد که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها آنها را به صورت مرتب آموزش داده‌اند.
 
الشیشانی که با ریش‌های قرمزش شناخته می‌شد، یکی از تروریست‌هایی است که به شدت تحت تعقیب قرار داشت. پیش از این گروه تروریستی داعش تهدید کرده بود که به روسیه حمله خواهد کرد.   

 

اخبار بین الملل- فارس

 


ویدیو : ریش قرمز داعش کشته شد (+عکس)