ریاست یك زن در باند دزدان سریالی : اخبار حوادث - ریاست یك زن در باند دزدان ...




اخبار حوادث - ریاست یك زن در باند دزدان سریالی

زن جوان ریاست باند دزدان كابل‌های برق را برعهده داشت و نوچه‌هایش را همراهی می‌كرد.

به گزارش ایران، این تبهكاران شهر به شهر سفر می‌كردند و با خونسردی به سرقت كابل‌های برق دست می‌زدند تا این كه در آبادان دستگیر شدند.

چندی پیش ماجرای سرقت سریالی كابل‌های مخابراتی در آبادان به پلیس گزارش شد و تیمی از كلانتری 11 آبادان مأمور شدند با دستگیری دزدان از وارد آمدن خسارت‌های زیاد جلوگیری كنند.

مأموران در گام نخست دست به تحقیقات میدانی زدند و پی بردند دزدان سوار بر پیكان و پرسه‌زنی در منطقه‌های آبادان و در زمانی مناسب دست به سرقت كابل‌های مخابراتی زده‌اند.

در این مرحله مأموران در چند تیم عملیاتی محدوده‌هایی را كه دزدان دست به سرقت می‌زدند تحت نظر گرفتند تا این كه روز شنبه دوم آذرماه سال جاری پلیس به پیكان سفید رنگی كه دو مرد و یك زن سوار بر آن بودند مظنون شدند.

پلیس وقتی خود را به این خودروی مرموز رساند راننده پا روی پدال گاز گذاشت تا با سرعت مسیری برای فرار پیدا كند اما واكنش سریع مأموران همه راه‌ها را بر آنها بست و همگی چاره‌ای جز تسلیم ندیدند.

مأموران همزمان با بازداشت دو مرد و یك زن تبهكار پیكان سفید رنگ را بازرسی و كابل‌های سرقتی را در صندوق عقب آن پیدا كردند.

بدین ترتیب دزدان كابل‌های مخابراتی آبادان دستگیر شدند و ادعا كردند «سحر» 35 ساله رئیس باند است و آنان با دستورات وی دست به این سرقت‌ها می‌زدند.

«سحر» وقتی اعترافات نوچه‌هایش را شنید ریاست باند را پذیـــــرفت و در ادعاهایش به مأموران گفت: ابتدا در شهرهای دیگری دست به سرقت زدیم و این كار را مدت‌ها انجام داده و هیچ‌وقـــــــت دستگیر نشدیم تا این‌كه به آبادان آمدیم، باز فكر می‌كردیم كسی نمــــــی‌تواند ما را دستگیر كند.

بودن من در كنار همدستانم باعث می‌شد كسی به ما شك نكند، با خونسردی به سرقت كابل‌ها دست زدیم و همیشه در كنار دو همدستم بودم و مدت‌ها كسی به ما شك نكرد و اصلاً تصور نمی‌كردیم این بار به دام بیفتیم، در این باند اعضای دیگری نیز وجود دارند و سلسله‌وار به مالخرها متصل هستیم و پس از سرقت كابل‌ها آنها را می‌فروشیم و پول خوبی به دستمان می‌رسد و هركس سهم خود را می‌برد.

بنابراین گزارش، سرهنگ سیدرحمان موسوی رئیس معاونت اجتماعی پلیس خوزستان در این‌خصوص به خبرنگار شوك گفت: با دستگیری دزدان كابل‌های مخابراتی 150 متر كابل سرقتی از آنها به‌دست آمد و تجسس‌ها برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
اخبار حوادث  -  ایران


ویدیو : ریاست یك زن در باند دزدان سریالی