رکورد فوق‌العاده دروازه‌بان اتلتیکومادرید : د‌ر‌وازه‌بان اتلتیکومادرید در سال ...


د‌ر‌وازه‌بان اتلتیکومادرید در سال 2016 رکورد بی‌نظیری از خود به جا گذاشته است. خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، اتلتیکومادرید سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آیندهوون در ویسنته کالدرون با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. اتلتیکومادرید البته در ضربه‌های پنالتی توانست هشت بر هفت مهمانش را شکست دهد و به یک چهارم نهایی صعود کند. یان اوبلاک در این دیدار بازهم توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

اوبلاک در این فصل، 12 گل در 29 بازی لالیگا و سه گل در هفته‌ دیدار لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است. یعنی در مجموع 15 گل در 36 بازی خورده است. (میانگین 0.41 گل در هر بازی) در بازی‌ها خانگی، اوبلاک در 14 بازی لالیگا، هفت گل وارد دروازه‌اش شد و دو گل در چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده است. در 6 دیداری که اتلتیکومادرید در سال 2016 در ویسنته کالدرون انجام داده است، او تنها یک گل دریافت کرده است.

کِکو ، بازیکن ایبار آخرین کسی است که در کالدرون گلزنی کرده است. ششم فوریه با اشتباه سائول نیگوئس، دروازه قرمز و سفید پوشان باز شد اما در نهایت سه بر یک در این بازی پیروز شدند. فینس، سائول و فرناندو تورس در آن بازی گل زدند.


ویدیو : رکورد فوق‌العاده دروازه‌بان اتلتیکومادرید