رکورد جالب جواد خیابانی در تلویزیون : جواد خیابانی در عرض 48 ساعت رکورد جالبی ...


جواد خیابانی در عرض 48 ساعت رکورد جالبی را از خود در تلویزیون بر جای گذاشت. او در این فاصله در چهار برنامه مختلف نقش مجری و گزارشگر را برعهده داشت تماشا: جواد خیابانی در عرض 48 ساعت رکورد جالبی را از خود در تلویزیون بر جای گذاشت. او در این فاصله در چهار برنامه مختلف نقش مجری و گزارشگر را برعهده داشت تا این شائبه به وجود بیاید که او همچنان حمایت تعدادی از مدیران شبکه سوم را پشت سر خود دارد؛ در حالی که  گزارش های او پر انتقاد است و باعث می شود تا بعضا فوتبالدوستان برای فرار از گزارش های پراشتباه او، فوتبال را بدون صدا تماشا کنند.

خیابانی دوشنبه شب به جای رضا جاودانی مجری داخل استودیوی دیدار منچستر یونایتد و منچستر سیتی بود. او سپس سه شنبه بعدازظهر همین وظیفه را در بازی پرسپولیس و الهلال را برعهده داشت.

چند ساعت بعد از اجرای خیابانی در این مسابقه، فوتبالدوستانی که قصد تماشای بازی سپاهان با النصر امارات از شبکه سه را داشتند در کمال تعجب با صدای خیابانی مواجه شدند که گزارش آن بازی به او محول شده بود.

جواد خیابانی , جواد خیابانی در خندوانه , بیماری جواد خیابانی

اتفاق عجیب تر و قابل تامل در بازی استقلال با الریان رخ داد؛ وقتی که بینندگان این بازی متوجه شدند، بازهم باید خود را برای گزارش خیابانی آماده کنند. خیابانی در حالی این رکورد تاریخی را از آن خود کرده است که شبکه سه گزارشگران دیگری را هم دارد که گزارش های کمتری به آنها رسیده است.

محمدرضا احمدی، محمد سیانکی، علیرضا علیفر و حتی عادل فردوسی پور از گزینه هایی بودند که این هفته مسابقات مختلفی را گزارش کرده بودند، اما قطعا تعداد گزارش های آنها قابل مقایسه با جواد خیابانی نیست.

احمدی: بازی رم با ناپولی را گزارش کرده بودم

محمدرضا احمدی یکی از گزارشگران جوان شبکه سه است که انتظار می رفت در این هفته فوتبالی در شبکه سه حضور داشته باشد. او در این خصوص به تماشا گفت: «هیچ مشکل خاصی وجود نداشت. من شنبه بازی ناپولی با رم را گزارش کرده بودم و در تیزرهای تبلیغاتی هم حضور داشتم. احتمالا هفته آینده در خدمت مردم خواهم بود».

چرا خیابانی جای جاودانی مجری شد؟

جواد خیابانی دوشنبه شب اجرای برنامه گزارش ورزشی را برای دربی منچستر برعهده داشت. وبلاگ ایمانیان در گزارشی علت غیبت جاودانی را این طور توضیح داده است: «اتفاقی که چهارشنبه شب به هنگام بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ رخ داد، سبب غیبت او بود. پیش از مساقه حمیدرضا صدر را دیدیم یا جاودانی. صدر، طبق روال شب های سوگواری، پیراهنی تیره (و نه سیاه) به تن داشت، اما جاودانی پیراهن نارنجی رنگ پوشیده بود. نارنجی رنگ ویژه این شبکه است و شب هم شب پس از وفات بود... شاید بسیاری حتی کمترین توجهی به رنگ پیراهن جاودانی که کت تیره ای هم روی آن پوشیده بود نکردند. بین دو نیمه که زمان تفسیر بازی رسید، رنگ پیراهن جاودانی هم سیاه شده بود و با چهره ای درهم، ابتدا مجددا ایام سوگواری را تسلیت گفت و به ادامه برنامه پرداخت.


ویدیو : رکورد جالب جواد خیابانی در تلویزیون