رژیم منحصر به فرد راک و مارک والبرگ : باورتان می شود دو ستاره سینما بتوانند ...


باورتان می شود دو ستاره سینما بتوانند روی هم 17 وعده غذا در روز بخورند؟ شاید عجیب باشد اما چنین چیزی اتفاق افتاد، وقتی سر و کله «راک» و مارک والبرگ سر صحنه فیلم رنج و گنج - Pain and Gain - ساخته مایکل بی ( سال 2013) پیدا شد!




پادشا: باورتان می شود دو ستاره سینما بتوانند روی هم 17 وعده غذا در روز بخورند؟ شاید عجیب باشد اما چنین چیزی اتفاق افتاد، وقتی سر و کله «راک» و مارک والبرگ سر صحنه فیلم رنج و گنج، ساخته مایکل بی (2013) پیدا شد!

مارک والبرگ , مارک والبرگ تک تیر تیرانداز , مارک والبرگ تک تیر تیراندازه

به گزارش پادشا مارک والبرگ و دواین "راک" جانسون در فیلم "رنج و گنج" نقش بدنساز هایی در دهه 90 میامی بیچ را دارند که نقشه می کشند تا از آدم های پولدار پول بچاپند. حالا اینکه چطور به وزن و هیکل مناسب رسیدند، بدین قرار است:

راک به غذا نیاز داشت!

1. راک برای رسیدن به وزن موردنظر رژیم و نحوه تمرین هایش را تغییر داد و با دریافت کالری فراوان و خوردن 7 وعده کامل غذا در روز توانست 5-6 کیلوگرم عضله بسازد و وزن خود را به بیش از 113 کیلوگرم برساند. رژیم غذایی او بدین شرح بود:

· صبحانه: 280 گرم فیله گوساله، 2 فنجان بلغور، املت با دو تخم مرغ.

· بین صبحانه و ناهار: 220 گرم ماهی، 340 گرم سیب زمینی، 1 فنجان سبزیجات بخارپز

· قبل از ناهار: 220 گرم مرغ، 2 فنجان برنج سفید، 1 فنجان سبزیجات

· ناهار: 220 گرم دیگر ماهی، 2 فنجان برنج، 1 فنجان سبزیجات

· بعد از ناهار: 220 گرم استیک، 340 گرم سیب زمینی سرخ کرده، سالاد

· شام: 280 گرم ماهی، 2 فنجان دیگر برنج، یک سالاد دیگر.

· غذای آخر شب: 30 گرم پودر پروتئین، املت با سفیده 10 تخم مرغ، 1 فنجان سبزیجات، یک قاشق غذاخوری امگا 3.

مارک والبرگ و همسرش , رژیم لاغری , رژیم غذایی

2. بعد از 150 روز با چنین رژیم غذایی، راک روزه اش را به طرز عجیبی شکست و حسابی غذا خورد. این غذاها شامل 12 پنکیک، 4 پیتزا پپرونی دوبل، 21 براونی و یک پارچ شیر می شد. ظاهراً او از اعتدال بویی نبرده است.

3. والبرگ هم شروع به خوردن غذاهای سنگین کرد تا بتواند برای این نقش عضله سازی کند. او می گوید: «من 10 وعده غذا در روز می خوردم. باید ساعت 2 صبح بیدار می شدم و یک وعده دیگر غذا می خوردم. در حالیکه هنوز وعده غذایی ساعت 10 هضم نشده بود.» این رژیم غذایی و تمرین ها جواب داد و او حالا 151 کیلوگرم وزن دارد. او به تمرین های مستقیم عضله سازی شکم اعتقادی ندارد و شکم شش تکه او فقط با تمرین های سبک درست شده است.

4. مایکل بی، کارگردان فیلم، بعد از فیلم هایی همچون "Transformers”، "Bad Boys” و "Armageddon” در ساختن فیلم های پرفروش مشهور شده است. سه فیلم آخر او که سه گانه "ترانسفورمرز" بودند روی هم بودجه 545 میلیون دلاری داشتند. ولی در این فیلم او از بودجه کمی کاسته است و آن را با 25 میلیون دلار ساخته است. برای کاستن از هزینه های تولید، او بخش هایی از فیلم را در منزل اربابی خودش در میامی ساخت.

5. این فیلم که بر اساس داستان واقعی گروه سان جیم ساخته شده است، طنزی تلخ دارد. ولی آن دسته از افرادی که تحت تأثیر گروه تبهکاری واقعی قرار گرفته اند اصلاً این فیلم را کمدی نمی دانند. یکی از قربانیان گروه واقعی سان جیم، جنبه طنز این فیلم را آزاردهنده می داند. او می گوید: «من به شدت شکنجه شدم: به من شوک الکتریکی دادند، سوزاندند، کتک زدند و اسلحه به سمت سرم نشانه گرفتند و ... و در نهایت سعی کردند مرا بکشند. و اینکه سعی کردند مرا بکشند اصلاً خنده دار نبود.»

این فیلم را خودتان ببینید و قضاوت کنید.


ویدیو : رژیم منحصر به فرد راک و مارک والبرگ