رویا نونهالی با غذاهای جنوبی از مهمانانش پذیرایی کرد!+عکس : رویا نونهالی با ...



رویا نونهالی با غذاهای جنوبی از مهمانانش پذیرایی کرد!+عکس آیین گشایش نمایش«مثل آب برای شکلات» تازه ترین کار رویا نونهالی با حضور مدیران تئاتر شهر و جمعی از هنرمندان و اهالی قلم ،پنجشنبه 20 تیرماه در تالارچهارسو برگزار شد. پیش از اجرای این نمایش از حاضران در سالن با سرو غذاهای محلی جنوب پذیرایی شد.

آیین گشایش نمایش«مثل آب برای شکلات» با حضور مدیران تئاتر شهر و جمعی از هنرمندان و اهالی قلم ،پنجشنبه 20 تیرماه در تالارچهارسو برگزار شد .
دراین مراسم علاوه بر نجف دریابندری نویسنده و مترجم سرشناس ایران ، اتابک نادری مدیرجدید تئاتر شهر ، برخی دیگر از هنرمندان و اهالی قلم مانند مهشید نونهالی ،بهاره رهنما، علیرضا بهنام و جمعی ازکارکنان و دیگر مسوولان مجموعه تئاترشهر درکنار تماشاگران حضور داشتند.

رویا نونهالی , بیوگرافی رویا نونهالی , رویا نونهالی و همسرش

اتابک نادری در آغاز ضمن قدردانی از گروه «تی توک» بندرعباس که با دعوت از استاد بزرگ ادبیات ایران، نجف دریا بندری ، و برگزاری آیین گشایش نمایش خود را در تئاترشهر آغاز کردند،گفت:« برگزاری آیین گشایش برای اجرای های تئاتر، اتفاق خوبی است و بهتر است این اتفاق برای همه تئاترهای تئاترشهر رخ دهد. »

 

مدیر جدید تئاتر شهر، همچنین با آرزوی موفقیت برای گروه اجرایی ، افزود «ابراهیم پشت کوهی و گروه تئاتر بندرعباس،سالهاست به دلیل هنر صادقانه و خلاقه اشان نه تنها در سراسر کشور بلکه در آن سوی مرزها هم شناخته شده اند و امیدوارم با موفقیت های بیشتر شاهد اجرای مختلف دیگری از این گروه در تئاترشهر باشیم.»

شوهر رویا نونهالی , هیکل رویا نونهالی , رویا نونهالی و فرزندانش

نجف دریا بندری به دعوت محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی تئاتر به صحنه آمد و مورد تشویق فراوان حاضران قرار گرفت .
دریا بندری هم با قدردانی از این گروه و ابراز خوشحالی از تماشای این تئاتر گفت:« من حرف خاصی برای گفتن ندارم جز این که سابقه دوستی من با این گروه به سالهای گذشته بازمی گردد، من نمایشی از آنها را دیدم و درباره آن هم نوشتم.»

 

درپایان نیز از ابراهیم پشت کوهی کارگردان نمایش نیز با اشاره به تقدیم متن درکتاب و اجرا در بروشور نمایشنامه «مثل آب برای شکلات» به مرحوم فهمیه راستکار بازیگر سرشناس تئاتر و سینما و همسر نجف دریا بندری ، به چگونگی آشنایی گروهش با این زوج هنرمند اشاره کرد و گفت:« اکنون جسم خانم راستکار ، میان ما نیست اما مطمئنم روح ایشان اینجاست. ما 10 سال پیش به طور اتفاقی متوجه شدیم خانم راستکار برای یک کار سینمایی به بندرعباس آمده اند و جناب دریا بندری نیز با ایشان هستند . بنابراین به دیدنشان رفتیم و تا روزی که در بندربودند در محضر ایشان و استاد دریابندری آموختیم و از همانجا دوستی ما آغاز شد و دیگر با هم رفت و آمد پیدا کردیم و هر بار به دیدنشان رفتیم از این زوج آموختیم.»

سریال مهدی فخیم زاده و رویا نونهالی , غذاهای متنوع و جنوبی , رویا نونهالی و همسرش بیوگرافی

او ادامه داد:« ما فکر کردیم از آنجایی که «مثل آب برای شکلات» بر آمده از یک ترجمه ادبی است ومبنا بودن ترجمه داستانی در آن شرط است از سوی دیگر آشپزی و دستورآشپزی در شکل گیری فضای داستان و نمایش نقش فراوانی دارد ، گره روبان آیین گشایش این اجرا را باید یکی از بهترین مترجم ها وکسی که بزرگترین کتاب آشپزی ایران را نوشته استاد نجف دریا بندری بگشاید.
در پایان مراسم نیز، دریا بندری با همراهی اتابک نادری مدیر تئاتر شهر به صحنه آمد و در حرکت نمادین با چاقوی آشپزخانه که یکی از آکساسورهای صحنه بود ، روبان مقابل صحنه اجرا را پاره کرد ونمایش «مثل آب برای شکلات»آغاز شد.

 

همچنین قبل از آغاز اجرا ، گروه با یک غذای محلی جنوبی (غذاهای اجرا ) از تماشاگران پذیرایی کردند و در یکی از صحنه های پایانی اجرا به سه نفر ازتماشاگران که در مسابقه لاتاری جشن عروسی برگزیده شدند، یک شیشه ترشی تیتا(شخصیت نمایش) اهدا شد که این نیزبخشی از اجرای نمایش است.

رستوران غذاهای جنوبی در تهران , مقایسه زیبایی لادن طباطبایی با رویا نونهالی , رویا نونهالی در شهرزاد

نمایش «مثل آب برای شکلات» که براساس رمان لورا اسکوئیل نویسنده امریکای جنوبی است به مدت یک ماه، ساعت 21 در تالار چهارسو تئاتر شهر اجرا می شود و رویا نونهالی،محمدسایبانی، مریم نحوی، الهام اسکندری، ماندانا لیاقت، فاطمه جعفری، یاشارمحسنی،امیر علی سی سی پور، معصومه آقا بیگی ،علیرضا سرحدی در این نمایش بازی می کنند.بهرنگ عباس پورآهنگساز این اجراست وحسین اصیلی ،محمد حسین داستان و ایمان رضایی به عنوان گروه خواننده و نوازنده در اجرای زنده موسیقی همکاری می کنند وهمچنین پیمان بخشی طراح نور این اجراست .

منبع:inn.ir


ویدیو : رویا نونهالی با غذاهای جنوبی از مهمانانش پذیرایی کرد!+عکس