رویانیان: 60میلیارد نصف درآمد عادل است! : رویانیان می گوید برنامه نود تریبون ...


رویانیان می گوید برنامه نود تریبون فردوسی پور نیست، بلکه مال فوتبال است. خبرآنلاین:  رویانیان می گوید برنامه نود تریبون فردوسی پور نیست، بلکه مال فوتبال است.

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس می گوید، رقمی که درباره درآمد عادل فردوسی پور از 90 گفته بود، نصف رقم واقعی است! رویانیان گفته بود تهیه کننده و مجری 90 سالیانه 50،60 میلیارد تومان از ین برنامه درآمد دارد ولی حالا با جرات می گوید: «تازه این رقم هایی که گفته بودم، نصف در آمد واقعی اش است.» با رویانیان ابتدا درباره ماجرای کسر امتیاز از تیم ها به خاطر توهین طرفدارانشان شروع کردیم و سپس به موضوع 90 و فردوسی پور رسیدیم.

*آقای رویانیان شما موافق کسر امتیاز از تیم های لیگ برتر هستید؟ اخیرا از استقلال، سایپا و ملوان به دلیل آنچه که توهین هوادران خوانده می شود، یک امتیاز کسر شده است.

من مخالف این اقدام هستم. این کار کاملا اشتباه است.

*چرا؟

در جایی که سیستم نیست، چطور این تصمیمات گرفته می شود. ببخشید، مگر شما ورزشگاه را در اختیار ما قرار داده اید؟ مگر دست باشگاه را باز گذاشته اید؟

*از چه نظر؟

از این نظر که کدام ورزشگاه دست یک باشگاه است؟ مگر ورزشگاه آزادی را دست ما و استقلالی ها داده اند؟ کدام بلیت فروشی را ما انجام داده ایم، کدام ورودی ورزشگاه دست باشگاه پرسپولیس و استقلال است؟ کدام نیروی انتظامی را ما هدایت کرده ایم؟ کدام افسر امنیتی از سوی باشگاه در ورزشگاه حضور داشته؟ کدام دوربین را ما نصب کرده ایم؟ چه چیزی به باشگاهها واگذار کرده ایم که حالا از آنها به خاطر این مسایل کسر امتیاز می کنیم.

*البته هدایت تماشاگران برای باشگاههای پرطرفدار بسیار سخت تر است. در حقیقت شما فقط با لیدرهایتان می توانید مردم را رهبری کنید.

من اصلا به این کار ندارم که ما یک تماشاچی داشته باشیم یا 100 هزار تا. کلا می گویم این کار، کار اشتباهی است. وقتی ما هیچ مسئولیتی به باشگاهها نداده ایم، چطور توقع داریم که جو ورزشگاه را کنترل کنند؟ همه چیز دست ما باشد، آنوقت حرف دوستان درست است. ولی شما در ایران باشگاهی پیدا نمی کنید که در ورزشگاه اختیارات داشته باشد.

*اگر از شما امتیاز کم کنند، جه خواهید کرد؟ مثلا استقلالی ها گفته اند به Afc شکایت می کنیم.

فعلا که از ما کم نکرده اند و چنین اتفاقی نیفتاده است.

*چند سوال هم درباره اختلاف شما و عادل فردوسی پور داریم. در 90 نشان داد که شدیدا از دست شما ناراحت است.

ایشان نباید دز برنامه 90 علیه من حرف می زد. کار او ناعادلانه بود. فردوسی پور کار عادلانه ای نکرد که چنین حرف هایی زد. او برنامه اش را زیر سوال برد. برنامه 90 تریبون عادل فردوسی پور نیست، بلکه متعلق به فوتبال ایران است. متعلق به ورزش ایران است. او نباید راجع به پرسپولیس اینطور موضع بگیرد.

*البته شما هم در روزنامه ها صحبت کردید.

خب ایشان هم در روزنامه ها حرفش را می زد، نه در برنامه 90. مگر من در روزنامه ها حرف نزدم؟ ایشان هم باید در روزنامه مصاحبه می کرد و جواب من را می داد. اصلا چطور ایشان اجازه نداد من روی خط برنامه بیایم؟ از قصد این کار را نکرد.

البته نسبت به ادعای شما درباره درآمدش از 90 نیز اعتراض داشت. شما گفته بودید 50،60 میلیارد تومان از این برنامه درآمد دارد.

اتفاقا کم گفته ام، نصف درآمدش را گفته ام!

آخر رقم، رقم بالایی است. او گفت 400 میلیون در 60 ماه در آمد دارند با 100 و خرده ای نیرو. رقمی که شما گفتید خیلی بالا بود.

نه، بالا نبود. همانطور که گفته ام تازه من رقم را بالا نگفتم. او در آمد بیشتری از 90 دارد. اگر جرات می کردند، من را روی خط می آوردند تا حرف هایم را بزننم.

اینقدر مطمئن هستید از حرف هایتان؟

بله، من را نیاورند پشت خط که خیلی راحت برایتان مشخص کنم چطور این همه درآمد دارند.

*و حرف آخر.

خلاصه من موثق حرف می زنم!


ویدیو : رویانیان: 60میلیارد نصف درآمد عادل است!