رویانیان: بنزین تولید داخل كشور مشكلی ندارد :     تهران ـ رییس ستاد مدیریت ...



 

بهرین خودروی چینی تولید داخل , عکس های زشت ترین خودروهای تولید داخل  , بهترین ماشین های تولید داخل

 

تهران ـ رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور در مورد شایعات مطرح شده در خصوص آلودگی هوای تهران به دلیل مصرف بنزین‌های تولید داخل گفت: بنزین‌های تولید داخل مشكلی ندارد و آلودگی هوای پایتخت به دلیل مصرف این بنزین‌ها نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'محمد رویانیان' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بنزین‌های تولید شده در پتروشیمی‌ها با اكتان 100 است كه بنزین سوپر به شمار می‌رود و بنزین‌های معمولی نیز دارای اكتان 87 است كه مطلوب به شمار می‌رود.

وی یكی از دلایل آلودگی هوای پایتخت را اضافه شدن 600 هزار خودرو و موتور سیكلت در سال گذشته به تهران اعلام كرد و گفت: وضعیت جوی موجود و عدم بارندگی نیز موجب شده است كه آلودگی هوا را شاهد باشیم.

رویانیان، وجود بیش از چهار میلیون خودرو و دو میلیون و 500 هزار موتورسیكلت در شهر تهران را هشداری برای شرایط جوی اعلام كرد و گفت: درست است كه طرح زوج و فرد تاكنون موفق بوده اما با روند فعلی به نقطه‌ای خواهیم رسید كه این طرح نیز جوابگو نخواهد بود.

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت كشور، الكترونیكی شدن خدمات ارایه شده از سوی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و توسعه زیرساخت‌ها و افزایش اتوبان‌ها و بزرگراه‌های درون شهری و خروج از تهران را بهترین راهكارهای موجود برای كاهش میزان آلایندگی های پایتخت اعلام كرد....../تحلیل:ایرنا


ویدیو : رویانیان: بنزین تولید داخل كشور مشكلی ندارد