رویانیان: آرزویم سربلندی پرسپولیس است : مدیرعامل پیشین پرسپولیس پس از دیدار ...


مدیرعامل پیشین پرسپولیس پس از دیدار با قائم مقام این باشگاه گفت: صداقت و قدرشناسی نژادفلاح برایم بسیار ارزشمند بود و آرزویم سربلندی پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش است. خبرگزاری تسنیم: محمد رویانیان درباره حضور محمد حسین نژادفلاح در منزلش به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی زود و اتفاقی قرار چنین ملاقاتی گذاشته شد. نژادفلاح گفت می‌خواهم شما را ببینم و کسب رخصتی کرده باشم. با آغوش باز با هم دیدار کردیم و دیدار صمیمانه‌ای با یکدیگر در منزلم داشتیم.

وی افزود: اقدام نژادفلاح بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بود. به هر حال ما با یکدیگر به عنوان عضو هیئت مدیره همکاری داشتیم. روزهای پر فراز و نشیب و اتفاقا جلسات چالشی بسیار زیادی در آن ایام داشتیم و دیشب (دوشنبه شب) هم برخی از آن خاطرات را مرور کردیم. هدف ما یکی بوده و هست و آن چیزی نیست جز سربلندی پرسپولیس و هوادارانش.

رویانیان تصریح کرد: نژادفلاح نشان داد که اهل منیت داشتن و مسائلی این چنینی نیست. صداقت در کلام و هدف او از این دیدار به وضوح قابل لمس بود. از او تشکر می‌کنم و برایش صمیمانه آرزوی موفقیت دارم و با توجه به نیت پاکی که او دارد دعا می‌کنم در این ماموریت و مسئولیت خطیر موفق و موید باشد.

وی گفت: افتخار بزرگی نصیب بنده و دیگر مدیران عامل باشگاه پرسپولیس و نژادفلاح شده است و آن چیزی نیست جز تلاش برای سربلندی میلیون‌ها ایرانی عاشق پرسپولیس. بارها از هواداران حلالیت طلبیده و باز هم تکرار می‌کنم که شبانه روز تلاش کردم و اگر کاستی و قصوری در کارم بوده به بزرگی خود ببخشند. هواداران پرسپولیس شایسته بهترین‌ها هستند. یک واقعیت این است که نژادفلاح برادر چهار شهید گرانقدر است و صمیمانه آرزو و از صمیم قلب دعا می‌کنم که ایشان نزد هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس سربلند باشند.

رویانیان ادامه داد: از همه مدیران، پیشکسوتان، مجموعه تیم، پرسنل باشگاه، هیئت مدیره و هواداران به عنوان یک هوادار درخواست می‌کنم برای سربلندی پرسپولیس دل‌ها را یکی کرده و به  نژادفلاح کمک کنند. حمایت از ایشان را حمایت از پرسپولیس بدانند و مطمئن باشند آینده خوب و روزهای پرافتخار پرسپولیس دوباره تکرار نمی‌شود مگر با عزم و اراده جدی و حمایت همه جانبه و وفاق و همدلی که دیشب ورد زبان نژادفلاح بود.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس عنوان کرد: قدرشناسی و نیت پاک نژادفلاح از این ملاقات و نفس کار ایشان برایم بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بود و خوشحال شدم که او را دیدم. مطمئن باشد که به عنوان یک هوادار از هیچ کمک و تلاشی برای سربلندی پرسپولیس و هوادارانش دریغ نمی‌کنم و هر گامی که در این راه برداشته شود را یک افتخار بزرگ در زندگی‌ام می‌دانم. در پایان کلام امیدوارم پرسپولیس امشب در سایه حمایت پرشور هوادارانش لیگ قهرمانان آسیا را با یک نتیجه دلچسب آغاز کند.


ویدیو : رویانیان: آرزویم سربلندی پرسپولیس است