رونمایی بی.ام.و از کانسپت M4 GTS : بی.ام.و در رویدادهای بزرگ concours نقش خاصی ...


بی.ام.و در رویدادهای بزرگ concours نقش خاصی را ندارد. این کمپانی پس از ارائه‌ی خودروی 3.0 CSL Homagge در Concorso d'Eleganza Villa d'Este ماه می، نسخه‌ای مسابقه‌ای‌تر از آن طراحی و کانسپت جدید M4 GTS را به Pebble Beach Concours d'Elegance آورده است. وب سایت topinearth - جمیله محمدی چراتی: بی.ام.و در رویدادهای بزرگ concours نقش خاصی را ندارد. این کمپانی پس از ارائه‌ی خودروی 3.0 CSL Homagge در Concorso d'Eleganza Villa d'Este ماه می، نسخه‌ای مسابقه‌ای‌تر از آن طراحی و کانسپت جدید M4 GTS را به Pebble Beach Concours d'Elegance آورده است. کانسپت M4 جدید دودرب دارای قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای است که در ادامه اشاره می‌شود.

کانسپت , رونمایی از آیفون 7 , تاریخ رونمایی آیفون 7

رونمایی , رونمایی آیفون 7 , رونمایی از خودرو25میلیونی ایران خودرو

رونمایی از ایفون 7 , رونمایی از پورشه پانامرا 2017 تصاویر , رونمایی از ساندرو استپ وی

دو سال پس از نمایش M4 در قالب کانسپت، بی‌.ام.و کوپه‌ی عملکردی را بر اساس آن طرح سال گذشته ساخت و عرضه کرد. Concept M4 GTS، به عنوان یک نسخه‌ی عملکردی‌تر از سری 4 ارائه شده که قرار است در امریکای شمالی به فروش برسد.

رونمایی از ایفون ٧ , مراسم رونمایی از ساندرو استپ وی , رنو تلیسمان در تهران رونمایی شد

رونمایی از خودرو , رونمایی شد , خودروی کانسپت toroidion 1mw

بی.ام.و وعده داده که در این خودروی جدید حتی در کوچک‌ترین جزئیات به ماهیت مسابقه‌ای بودن آن توجه شده است. از همه مهم‌تر، M4 GTS مجهز به سیستم تزریق آب است که بی.ام.و برای اولین بار آن را در خودروی ایمن M4 MotoGP معرفی کرده بود. این سیستم دارای مزایای زیادی است، اما حدس می‌زنیم خریداران M4 GTS بیشتر مایل به اطلاع از قدرت اسب‌بخار و گشتاور موتور 3.0 لیتر دوتوربوی خطی این خودرو می‌باشند. اما بی.ام.و تاکنون به این تمایل پاسخی نداده، اما بهتر است بدانید سیستم تزریق آب موجب افزایش بهره‌وری ده درصدی این خودرو می‌شود.

کانسپت toroidion 1mw , اپلیکیشن آلونک رونمایی و معرفی ش d8 , رونمایی از پوستر جدید فیلم

رونمایی از شیرین ترین ماشین دنیا , رونمایی موشک ذوالفقار در رژه خلیج فارس , رونمایی از اولین پوستر فیلم سینمایی سیانور

رونمایی از چهره سیامک عباسی , نخستین پوستر فیلم سینمایی سیانور رونمایی شد , کانسپت بی ام دبلی d

از دیگر ویژگی‌های تقویت شده‌ی خودرو می‌توان از اسپلیتر جلوی قابل تنظیم دستی و سپر عقب ساخته شده از کربن، شکاف هوای جلوی بزرگ، و کاپوت فیبر کربنی سبک وزن نام برد.

پرچمدارهای سامسونگ و ال جی چه زمانی رونمایی می‌‌شوند؟ , تاریخ رونمایی الجی v20 , کانسپت هتل شناور روی دریا

این خودرو بر روی چرخ‌های آلیاژ سبک‌وزنی با اندازه‌ی 9.5Jx19in در جلو و 10.5Jx20in در پشت سوار است. مجموعه‌ای از تایرهای Michelin Sport Cup 2 (با اندازه‌های 265/35 R19 جلو و 285/30 R20 عقب) چرخ‌های خودرو را می‌پوشانند.

سگا از دو سونیک جدید رونمایی کرد , رونمایی از دستاوردهای صنعت خودرو در پسابرجام , چین از اولین گوشی هوشمند ماهواره‌ای جهان رونمایی کرد

بی.ام.و زمان خاصی را برای آغاز تولید M4 GTS اعلام نکرده است.


ویدیو : رونمایی بی.ام.و از کانسپت M4 GTS