رونمایی از 7 داروی گیاهی تولید داخل : امروز از هفت داروی گیاهی رونمایی شد. ...


امروز از هفت داروی گیاهی رونمایی شد. خبرگزاری ایسنا: امروز از هفت داروی گیاهی رونمایی شد.

در مراسم شرکت داروسازی ایران داروک از هفت داروی گیاهی تولید این شرکت رونمایی شد. این داروهای گیاهی با عنوان تیمکس پلاس به عنوان ضدسرفه، رگتوس برای درمان درمان همورویید، لیوروفیت برای درمان کبد چرب، منوپوتکس برای درمان علایم قاعدگی، میرنوهیل ضدآفت، اپی یون آرامش بخش و ای‌دیویت انرژی‌زا بود.

بنابر گفته دکتر پیمان زارع نژاد، مدیر فروش این شرکت داروسازی قیمت این داروها بسیار پایین‌تر از مشابه خارجی آنهاست.

وی افزود: برای صادرات این داروها به کشورهای افغانستان، سوریه، لبنان و عراق نیز برنامه‌هایی داریم و تصمیم داریم این صادرات را به کشورهای اروپایی نیز گسترش دهیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم مریم مرعشی، مدیرعامل موسسه خیریه امید که با این شرکت داروسازی همکاری می‌کنند در توضیح اقدامات این موسسه گفت: در این موسسه از سال 91 تا به حال 650 جراحی به صورت رایگان انجام شده است. موسسه زنجیره امید از سال 2007 به صورت مستقل با هدف ارایه بهترین خدمات درمانی برای کودکان زیر 17 سال، در سه حوزه قلب، ارتوپدی و جراحی پلاستیک تشکیل شد و در این سه رشته پرهزینه خدمات رسانی می‌کند.

وی در تشریح اقدامات این موسسه گفت: در حال آماده کردن پروتکل شکاف کام هستیم و امسال نیز طرح ساخت بیمارستان فوق تخصصی اطفال و اتاق عمل برای گسترش عمل‌های ترمیمی را داریم.

مرعشی با بیان اینکه طب فوق تخصصی اطفال در کشور نیاز به هل دادن دارد و این کار تنها بر عهده وزارت بهداشت نیست، افزود: ما در رشته فوق تخصصی اطفال 20 سال از دنیا عقب هستیم.


ویدیو : رونمایی از 7 داروی گیاهی تولید داخل