رونمایی از 4 گوشی گیگابایت +عکس : شرکت گیگابایت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ...


شرکت گیگابایت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی سخت‌افزار کامپیوتر، به تازگی از چهار گوشی پایین رده و ارزان قیمت رونمایی کرد. مجله دیجی کالا: شرکت گیگابایت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی سخت‌افزار کامپیوتر، به تازگی از چهار گوشی پایین رده و ارزان قیمت رونمایی کرد.

چین از اولین گوشی هوشمند ماهواره‌ای جهان رونمایی کرد , گوشی هوشمند 7 دلاری رونمایی می شود خبرگزاری مهر , قاب گوشی

گیگابایت از چهار گوشی جدید رونمایی کرد که در اصل دو گوشی در دو مدل هستند. این گوشی‌ها گیگابایت کلاسیک (Gigabyte Classic) و کلاسیک لایت و «گیگابایت اسنس» (Gigabyte Essence) و اسنس 4 نام دارند. این چهار گوشی همه دو سیم‌کارته هستند و از شبکه‌ی ارتباطی 3G پشتیبانی می‌کنند و زیر 100 یورو قیمت دارند.

گیگابایت کلاسیک

این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی‌ها بهترین سخت‌افزارها را دارد. این دستگاه یک صفحه نمایش 5 اینچی 720p با تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ دارد و با ضخامت 8.6 میلی‌متر از سه مدل دیگر باریک‌تر است. در این گوشی از تراشه‌ی Spredtrum و رم 1 گیگابایتی استفاده شده است. از دیگر مشخصات کلاسیک می‌توان به دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و جایگاه کارت microSD و باتری 2000 میلی‌آمپری اشاره کرد. گیگابایت کلاسیک 95 یورو قیمت دارد.

قیمت گوشی , گوشی , قیمت روز گوشی

گیگابایت کلاسیک لایت (Lite)

کلاسیک لایت یک صفحه‌ نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 854 در 480 پیکسل دارد. در این گوشی از تراشه‌ی مشابه کلاسیک استفاده شده و تنها 512 مگابایت رم دارد. در این گوشی نسخه قدیمی اندروید یعنی 4.4 کیت‌کت اجرا می‌شود. دوربین‌های این گوشی هم 5 و 2 مگاپیکسلی هستند. حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایت بوده و جایگاه کارت حافظه تا 32 گیگابایت حافظه‌ی خارجی microSD را پشتیبانی می‌کند. باتری 2100 میلی‌آمپری کلاسیک لایت اندکی بزرگ‌تر بوده، اما عمر باتری تقریبا یک‌سان است. گیگابایت کلاسیک لایت حدود 75 یورو قیمت خواهد داشت.

گوشی سامسونگ , خرید گوشی , قیمت گوشی موبایل

گیگابایت اسنس

این گوشی یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با وضوح تصویر 854 در 480 پیکسل و تراکم پیکسلی 218 پیکسل بر اینچ دارد. در اسنس هم از تراشه‌ای مشابه کلاسیک لایت استفاده شده و نسخه‌ی 4.4 اندروید در آن اجرا می‌شود. دوربین‌ها هم یک‌سان هستند. ضخامت و وزن در اسنس در مقایسه با لایت کمتر هستند (8.8 میلی‌متر و 120 گرم در مقابل 9.4 و 145 گرم). باتری 1600 میلی‌آمپری این دستگاه هم بسیار کوچک است. قیمت گیگابایت اسنس 70 یورو خواهد بود.

ردیابی گوشی سرقت شده , گوشی موبایل , ردیابی گوشی از طریق شماره تلفن

اسنس 4

اسنس 4 با قیمت 55 یورو ارزان‌ترین نوع این چهار مدل موبایل است. این دستگاه براساس اسنس ساخته شده، اما این یکی کوچک ترین صفحه نمایش را دارد؛ صفحه نمایشی 4 اینچی با وضوح تصویر 480 در 800 پیکسل و تراکم پیکسلی 233 ppi. گیگابایت اسنس 4 فقط یک دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 0.3 مگاپیکسلی دارد. در این دستگاه از تراشه‌ی مدیاتک با پردازنده‌ی دو هسته‌ای استفاده شده است. دیگر مشخصات این گوشی شامل حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی و باتری 1300 میلی‌آمپری می‌شود.

خرید اینترنتی قاب گوشی , گوشی شیایومی , قیمت گوشی سامسونگ


ویدیو : رونمایی از 4 گوشی گیگابایت +عکس