رونمایی از نسخه جدید GMC یوکان +عکس : شرکت آمریکایی جی‌ام‌سی نسخه‌ای ویژه از ...


شرکت آمریکایی جی‌ام‌سی نسخه‌ای ویژه از SUV محبوب و پرچم‌دار خود یعنی یوکان را بانام SLT Premium Edition رونمایی کرده است. وب سایت پدال - امیر دهقان دستگردی: شرکت آمریکایی جی‌ام‌سی نسخه‌ای ویژه از SUV محبوب و پرچم‌دار خود یعنی یوکان را بانام SLT Premium Edition رونمایی کرده است. در این مدل از مقادیر زیادی کروم استفاده‌شده و امکان شخصی‌سازی ظاهری زیادی برای مشتریان فراهم کرده است. ویرایش SLT Premium در هر دو مدل یوکان و یوکان XL ارائه می‌شود. این SUV لوکس مجهز به رینگ‌های 22 اینچی منحصربه‌فرد، جلوپنجرهٔ کرومی سفارشی و زه‌ها، رکاب‌ها و سر اگزوزهای کرومی بوده و در تابستان امسال برای فروش عرضه خواهد شد.

رونمایی از نسخه جدید سایت ایسنا , نسخه جدید تلگرام , دانلود نسخه جدید تلگرام

مدیر بازاریابی جی‌ام‌سی «Stu Pierce» در رابطه با این خودرو می‌گوید: «مدل جدید یوکان SLT Premium امکان سفارشی‌سازی و تمایز بیشتری را نسبت به مدل فعلی و معمولی SLT ارائه می‌کند. این خودرو با آخرین فناوری‌ها، تجهیزات فراوان، سبکی منحصربه‌فرد و استایل پریمیوم برای کسانی ارائه می‌شود که به دنبال یک SUV لوکس فول سایز با توانایی‌هایی بی‌نظیر هستند».

دانلود نسخه جدید کلش , دانلود نسخه جدید kmplayer , نسخه جدید یاهو

جی‌ام‌سی یوکان و یوکان SLT XL مجهز به پیشرانهٔ 5.3 لیتری V8 است که 355 اسب بخار قدرت دارد (مشترک با شورلت تاهو و سابربن) و با مصرف سوختی معادل 10 لیتر در صد کیلومتر در مدل دیفرانسیل عقب، بهترین مصرف سوخت را در کلاس خود دارد. البته موتور قدرتمند 6.2 لیتری 420 اسب بخاری متعلق به کادیلاک اسکالید فقط در یوکان دنالی ارائه می‌شود.

نسخه جدید ios , ام وی ام 110s طراحی جدید نسخه کامفورت  , ویژگی نسخه جدید تلگرام

ازجمله امکانات استاندارد یوکان SLT می‌توان به صندلی‌های ردیف دوم و سوم باقابلیت تا شدن برقی، درِ صندوق بار برقی با برنامه‌ریزی‌های متعدد برای تنظیم ارتفاع، شارژ بی‌سیم تلفن همراه، صفحه‌نمایش 8 اینچی لمسی با سامانهٔ IntelliLink و سازگاری با کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل و سیستم ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد. این خودرو ازلحاظ ایمنی نیز با تجهیزات فراوانی چون سیستم رادار جلو و ایربگ مرکزی جلو، هیچ کمبودی ندارد. این ایربگ مرکزی، در میان راننده و سرنشین جلو باد شده و از برخورد سر آن‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند.

اموزش کار با نسخه جدید یاهو , رونمایی از پوستر جدید فیلم , سگا از دو سونیک جدید رونمایی کرد


ویدیو : رونمایی از نسخه جدید GMC یوکان +عکس