رونمایی از تبلت «فون پد» ایسوس : همزمان با روز جهانی ارتباطات، شرکت ایسوس در ...


همزمان با روز جهانی ارتباطات، شرکت ایسوس در ایران با برگزاری سمینار خبری در هتل آزادی به معرفی کافه‌ایسوس و محصول تازه‌وارد خود به نام «فون پد» پرداخت وطن امروز: همزمان با روز جهانی ارتباطات، شرکت ایسوس در ایران با برگزاری سمینار خبری در هتل آزادی به معرفی کافه‌ایسوس و محصول تازه‌وارد خود به نام «فون پد» پرداخت.

 مدیر روابط عمومی ایسوس در جمع خبرنگاران به افتتاح بخش رسانه در سایت کافه‌ایسوس اشاره کرد و گفت با توجه به اهمیت روابط عمومی و ارتباطات، شرکت ایسوس با ایجاد فضایی به نام ایسوس کافه یا کافه ایسوس تلاش کرده است محیطی را برای ارتباط با همه مخاطبان به وجود آورد.

بنابراین در کافه خریداران و فروشندگان محصولات ایسوس می‌توانند با ثبت‌نام و ثبت محصول از امکانات و امتیازهای شرکت برخوردار شوند. این در حالی است که برای برقراری ارتباط خاص با رسانه‌ها بخشی به نام مدیا، ایسوس کافه ایجاد شده است.

 الهه طاهری خاطرنشان کرد: در فاز اولیه آنچه در مدیا، کافه ایسوس قرار دارد در حقیقت pyessmaterial برای دسترسی بهتر به اخبار روز شرکت و عکس‌های باکیفیت از محصولات این شرکت است تا خبرنگاران به‌راحتی به Material دسترسی پیدا کنند. وی افزود: کاربران با مراجعه به سایت و عضویت در ایسوس کافه عضو خانواده ایسوس خواهند شد. در ادامه پویا شاه حیدری،‌کارشناس محصول تبلت به مشخصات فنی «فون پد» اشاره کرد و گفت: ایسوس همواره در اندیشه و طراحی تکنولوژی مناسب با نیاز روزمره کاربران است. وی افزود: فون پد ایسوس قابلیت صفحه نمایش 1 PSHD با دوربین عقب و فیلمبرداریHD را دارد.

تبلت ایسوس , عکس گرفتن از صفحه در تبلت ایسوس , تبلت 10 اینچ ایسوس


ویدیو : رونمایی از تبلت «فون پد» ایسوس