رونالدو: همیشه قدردان سرالکس هستم : ستاره پرتغالی رئال‌مادرید ضمن تمجید از ...


ستاره پرتغالی رئال‌مادرید ضمن تمجید از سرمربی پیشین شیاطین سرخ عنوان کرد که به دشمنانش برای ایجاد انگیزه نیاز دارد. خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو که برخی او را مغرور و خودخواه می‌دانند در گفت‌و‌گو با نشریه «تایمز» گفت: من فروتن‌ترین انسان روی کره زمین نیستم و روی این موضوع تأکید دارم. من فوتبالیست کاملی نیستم، ولی در حال یادگیری هستم. برایم مهم نیست که برخی از من متنفرند، چون این باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت در من می‌شود. در بیشتر بازی‌های خارج از خانه، هواداران حریف همیشه علیه من هستند، ولی این از نظر من خوب است.

سوپراستار سفیدپوشان مادریدی که در فصل جاری 44 درصد گل‌های رئال را به ثمر رسانده است، تصریح کرد: باید همیشه نکات مثبت افرادی را که از شما متنفر هستند، ببینید. من به دشمن نیاز دارم و این جزیی از حرفه ماست. آنها وقتی من صاحب توپ می‌شوم هیاهو به راه می‌اندازند. این ماجراها هم از وقتی که 18 یا 19 سالم بود، شروع شد. به هر حال من مشکلی با این قضیه ندارم و در واقع در من ایجاد انگیزه می‌کند.

رونالدو که بین سال‌های 2003 تا 2009 در منچستریونایتد عضویت داشت و زیرنظر سرالکس فرگوسن تبدیل به بازیکن بزرگی شد، در تمجید از سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ اظهار داشت: وقتی پدرم فوت کرد، سرالکس هم در بیمارستان در لندن بود. شرایطم اصلاً خوب نبود. به فرگوسن گفتم که «مربی من می‌خواهم بروم». این اتفاق زمانی افتاد که ما در مقطع حساسی از فصل بودیم. سرالکس اما به من گفت «فوتبال چیزی نیست که بخواهی آن را با پدرت مقایسه کنی. اگر می‌خواهی بروی، برو».  همیشه قدردان سرالکس فرگوسن هستم.


ویدیو : رونالدو: همیشه قدردان سرالکس هستم