رونالدو ساز جدایی از رئال مادرید را كوك كرد : كریستیانو رونالدو پس از پایان ...


كریستیانو رونالدو پس از پایان بازی تیم‌های رئال مادرید و گرانادا گفت از شرایطش در جمع قوهای سپید ناراضی است و سران باشگاه هم دلیل نارضایتی او را به خوبی می‌دانند. ایسنا: كریستیانو رونالدو پس از پایان بازی تیم‌های رئال مادرید و گرانادا گفت از شرایطش در جمع قوهای سپید ناراضی است و سران باشگاه هم دلیل نارضایتی او را به خوبی می‌دانند.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید در بازی یكشنبه شب این تیم برابر گرانادا از هفته‌ سوم لیگا 2013ـ 2012 آمار گل‌های زده خود در فوتبال باشگاه‌های اسپانیا را به عدد 150 رساند. با این حال او پس از هر دو گلی كه در این بازی به ثمر رساند از برپایی جشن شادمانی خودداری كرد.

او در پایان بازی گفت: ناراحت هستم. این به موقعیت شغلی من بر می‌گردد و این دلیلی است برای اینكه پس از گل‌ها خوشحالی نكنم. سران باشگاه به خوبی می‌دانند كه چرا این كار را انجام ندادم.

گران‌ قیمت‌ترین بازیكن فوتبال جهان همچنین گفت: ناراحتی من ارتباطی به اینیستا ندارد. دیگر در این باره حرفی نخواهم زد و تنها بر روی تیم ملی پرتغال تمركز می‌كنم. مسایل مهمتری از آن وجود دارد. سران باشگاه به خوبی می‌دانند كه موضوع از چه قرار است . بیش از این نمی‌توانم حرفی بزنم.

رونالدو كه در بازی یكشنبه شب به دلیل آسیب‌دیدگی ناچار شد در میانه نیمه دوم زمین بازی را ترك كند از هرگونه اظهارنظر درباره علت ناراحتی‌اش خودداری كرد اما شبكه رادیویی كاده‌ناسر اسپانیا گزارش داد رونالدو به دلیل اظهارنظر اخیر مارسلو به شدت عصبانی است. این بازیكن برزیلی در اظهارنظری جنجالی گفته بود ایكر كاسیاس شایسته دریافت عنوان برترین بازیكن فوتبال دنیاست.

رونالدو برترین گلزن تاریخ دربی مادرید نام گرفت , جدایی کریس رونالدو از ایرینا شایک نامزد معروفش , دلیل جدایی کریس رونالدو از ایرینا شایک نامزد معروفش

همچنین گفته می‌شود رونالدو در تماس با فلورنتینو پرس رییس باشگاه رئال مادرید خواستار جدایی از جمع كهكشانی‌ها شده است.

رئال مادرید پس از بازی‌های ناامیدكننده برابر والنسیا و ختافه توانست نخستین پیروزی خود را در بازی برابر گرانادا تجربه كند.

سرخیو راموس مدافع اسپانیایی مادریدی‌ها هم در پایان بازی عنوان كرد: خلاق نبودیم و راه پیشروی را هم بلد نبودیم. با این حال پس از بازی‌های روزهای گذشته این اتفاق عادی بود. این نخستین پیروزی است و نخستین سه امتیاز ما. ما باید این گونه ادامه دهیم.

راموس همچنین ابراز داشت: باید به مودریچ برای انجام نخستین بازی‌اش تبریك گفت. این بازی برای او بسیار مهم بود، چرا كه دیرهنگام به ما پیوست. با این حال به او كمك كردیم تا هر چه زودتر با ما هماهنگ شوند. فكر می‌كنم او بازیكن بزرگی است و برای رئال مادرید هم بسیار ارزشمند خواهد بود.

راموس درباره عملكرد كریستیانو رونالدو هم عنوان كرد: روشن است كه كریستیانو برای ما بازیكن بسیار مهمی است. یك گلزن. او اكنون از تعطیلی‌ها به خاطر انجام بازی‌های ملی برخوردار است و می‌تواند استراحت كند.


ویدیو : رونالدو ساز جدایی از رئال مادرید را كوك كرد