رونالدو: روزی در آمریکا بازی خواهم کرد : ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید ...


ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از احتمال به پایان رسیدن دوران بازیگری‌ خود در یکی از تیم‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا خبر داد. خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو اعتراف کرد استانداردهای فوتبال در لیگ حرفه‌ای آمریکا ارتقا پیدا کرده است و اینکه احتمال دارد او سال‌های پایانی دوران بازیگری‌اش را در MLS سپری کند.

رونالدو پیش از این تأکید کرده بود که علاقه‌ای به بازی در آمریکا ندارد، اما اکنون به نظر می‌رسد که نظرش در خصوص بازی در لیگی که در آن ستاره‌های مانند دیوید بکام، تیری آنری، داوید ویا، آندره‌آ پیرلو، استیون جرارد، دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد توپ زده‌اند، عوض شده است.

رونالدو به نشریه GQ گفت: شاید در‌ آینده احتمال اینکه من در آمریکا بازی کنم افزایش پیدا کند. شما هرگز نمی‌دانید در آینده ممکن است چه اتفاقاتی برای‌تان رخ دهد، اما به نظر می‌رسد که بازی در لیگ آمریکا کار جالبی باشد. مسلماً من این کار را هم جزو گزینه‌هایم می‌دانم، چون همان‌طور که گفتم سطح فوتبال آمریکا بهتر و بهتر شده است. خودم فکر می‌کنم که امکان ورودم به لیگ آمریکا وجود دارد.

رونالدو در شرایطی از احتمال ورودش به لیگ حرفه‌ای آمریکا خبر داده است که از پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد به عنوان مشتریان اصلی او در صورت تمایلش به ترک رئال مادرید یاد می‌شود، هرچند با محرومیت یک ساله‌ از خرید بازیکن جدید که فیفا برای باشگاه رئال مادرید در نظر گرفته، بعید به نظر می‌رسد که مهاجم 30 ساله کهکشانی‌ها تابستان امسال بتواند از سانتیاگو برنابئو خارج شود.


ویدیو : رونالدو: روزی در آمریکا بازی خواهم کرد