رونالدو: در فینال گلزنی می‌کنم : ستاره پرتغالی رئال‌مادرید به فینال لیگ قهرمانان ...


ستاره پرتغالی رئال‌مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد. او می‌گوید در این دیدار گلزنی خواهد کرد. ایسنا: ستاره پرتغالی رئال‌مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد. او می‌گوید در این دیدار گلزنی خواهد کرد.

آسیب‌دیدگی کریستیانو رونالدو در دیدار اخیر رئال‌مادرید در رقابت‌های لیگا این نگرانی را به وجود آورد که نتواند در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر آتلتیکو مادرید به میدان رود.

او در گفت‌وگویی که با روزنامه آس اسپانیا داشت، درباره موضوعات زیادی سخن گفت. این ستاره پرتغالی درباره این سوال که آیا به فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید یا نه، اینگونه پاسخ داد: پیش بینی می کنم که شبی باشکوه برای رئال مادرید خواهد بود. امیدوارم که در این دیدار گلزنی کنم. خوشبختانه رئال مادرید در شرایط خوبی قراردارد. در جام حذفی به قهرمانی رسیده‌ایم و در رقابت‌های لیگا هم هرچند شرایط سخت شده است اما هنوز شانس داریم. در لیگ قهرمانان اروپا هم که مدعی به شمار می‌آییم.

چنانچه رئال مادرید در فینال لیسبون به پیروزی برسد دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را جشن خواهد گرفت. رونالدو در این باره گفت: این اتفاقی است که مدتها در انتظار آن هستیم. دیدار بزرگی بین دو تیم رئال و اتلتیکو خواهد بود. همواره در دیدارهای نهایی شانس دو تیم مساوی است. امیدوارم که پیروز شویم تا شب باشکوهی برایمان رقم خورد.

بهترین بازیکن جهان در سال 2013 درباره اتلتیکو مادرید گفت: اتلتیکو تیم خوبی است و با شایستگی به فینال راه‌ یافته است. باید به ستایش از اتلتیکو پرداخت. اینکه دو تیم از یک شهر به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه می‌یابند بسیار زیباست و این بیانگر سطح بالای رقابت‌های لیگا است. نباید فراموش کنیم که سویا هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است.

رونالدو درباره آسیب دیدگی های زیاد هم تیمی‌هایش گفت: آسیب دیدگی امری طبیعی است و برای همه روی می‌دهد. الان در مرحله آمادگی و درمان هستیم. می‌خواهم در فینال گلزنی کنم اما موفقیت تیم دغدغه اصلی من است.

رونالدو رکورددار گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا است. او در این باره گفت:‌ این دستاورد بزرگی برای من است. من همواره چالش را دوست دارم.

رونالدو در پایان سخنان خود درباره این سوال که چه تیمی شانس قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را دارد اینگونه پاسخ داد: پیش بینی می کنم که دو تیم اسپانیا و برزیل به فینال صعود کنند. پرتغال هم می تواند در این جام روزهای خوبی را پشت سرگذارد. اسپانیا، برزیل، ایتالیا و آرژانتین تیمهای قوی هستند. همه این تیم‌ها می‌توانند جام قهرمانی را بالای سر برند. اما من پیش بینی می‌کنم که اسپانیا و برزیل به فینال صعود کنند.


ویدیو : رونالدو: در فینال گلزنی می‌کنم