رونالدو به مراسم اهدای توپ طلا نمی رود : روزنامه "ABC" اسپانیا اعلام کرد که ...


روزنامه "ABC" اسپانیا اعلام کرد که ستاره پرتغالی رئال‌مادرید در اعتراض به سخنان اخیر سپ بلاتر در مراسم اهدای توپ طلای فیفا شرکت نخواهد کرد. ایسنا:  روزنامه "ABC" اسپانیا اعلام کرد که ستاره پرتغالی رئال‌مادرید در اعتراض به سخنان اخیر سپ بلاتر در مراسم اهدای توپ طلای فیفا شرکت نخواهد کرد.

کریستیانو رونالدو در اوج دوران آمادگی به سر می‌برد و یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است. آسیب‌دیدگی‌های پیاپی لیونل مسی باعث شده است تا ستاره پرتغالی رئال‌مادرید شانس زیادی برای کسب توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 داشته باشد.

بلاتر چند روز پیش سخنانی جالب و در عین حال عجیبی را بر زبان آورد. او به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را شایسته کسب پنجمین توپ طلای خود دانست. این سخنان بلاتر خشم ستاره پرتغالی رئال مادرید را به دنبال داشت. هرچند بلاتر رسما از رونالدو عذرخواهی کرد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن پرتغالی سخنان بلاتر را فراموش نکرده است و از او دل پری دارد.
روزنامه "ABC" اسپانیا اعلام کرد که رونالدو هنوز از بلاتر خشمگین است و در مراسم اهدای توپ طلای فوتبال جهان شرکت نخواهد کرد.

این روزنامه اسپانیایی نوشت: رونالدو هنوز از سخنان تمسخرآمیز بلاتر ناراحت است و در مراسم توپ طلا شرکت نخواهد کرد. این درحالی است که او با توجه به آسیب‌دیدگی لیونل مسی و دور بودنش از روزهای اوج شانس زیادی برای کسب این جایزه دارد. سپ بلاتر تلاش می‌کند تا در روزهای آینده نشستی را با رونالدو برگزار کند و درباره سخنان اخیرش به او توضیح دهد. این احتمال هم وجود دارد که باشگاه رئال‌مادرید رونالدو را متقاعد به شرکت در مراسم اهدای توپ طلا کند؛ چرا که امسال شانس زیادی برای کسب این جایزه دارد.


ویدیو : رونالدو به مراسم اهدای توپ طلا نمی رود