رونالدو: به دشمن نیاز دارم : کریستیانو رونالدو در مصاحبه جدید خود فاش ساخت ...


کریستیانو رونالدو در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که توهین ها و حس نفرت مخالفانش، باعث آزار روحی او نمی شود. ورزش سه: کریستیانو رونالدو در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که توهین ها و حس نفرت مخالفانش، باعث آزار روحی او نمی شود.

رونالدو سال 2009 با رقم 94 میلیون یورو از یونایتد به رئال پیوست. او حتی در زمان حضوش در جمع شیاطین سرخ نیز مخالفان زیادی داشت و با آمدنش به رئال، این مساله تداوم پیدا کرد. هرچند که او محبوبترین چهره ورزشی در شبکه های اجتماعی نیز محسوب می شود اما در کنار اینها، او متنفرین و مخالفان خاص خود را نیز دارد.

رونالدو در مصاحبه با تایمز و در همین رابطه گفت:" من فروتن ترین انسان دنیا نیستم؛ با این حال هرگز علاقه ای به تظاهر هم ندارم و شخصیت من نزد دیگران دروغین نیست. همواره به یادگیری علاقه دارم. برایم مهم نیست که عده ای از من متنفر هستند؛ چون این مساله مرا به جلو هل می دهد.

وقتی در بازی های خارج از خانه به میدان می روم، همیشه هستند کسانی که به من توهین می کنند و یا وقتی پا به توپ می شوم مرا هو می کنند اما این مسائل انگیزه مرا بیشتر کرده و سد راه من نمی شوند. من در متنفرین از خودم، نکات مثبت را می گیرم و می دانم که این بخشی از حرفه ی من است.

من به دشمن نیاز دارم تا پیشرفت کنم. وقتی 18 یا 19 سالم بود نیز مخالفان خودم را داشتم و هیچوقت برایم چیز عجیبی نبوده است. این یک مشکل نیست بلکه یک عامل انگیزشی است."


ویدیو : رونالدو: به دشمن نیاز دارم