روش های رایگان برای تبلیغات و بازاریابی : نام کسب و کار یا شرکت خود را در کتابچه ...


نام کسب و کار یا شرکت خود را در کتابچه های تبلیغاتی یا وبسایت های راهنما درج کنید. بسیاری از آنها رایگان هستند و بعضی از آنها مختص صنعت خاصی هستند که به شما کمک می کنند بازار هدفتان را پیدا کنید.



پادشا:

بازاریابی برای تبلیغات , بازاریابی برای تبلیغات خودرو , جملاتی ناب برای بازاریابی و تبلیغات

1. نام کسب و کار یا شرکت خود را در کتابچه های تبلیغاتی یا وبسایت های راهنما درج کنید. بسیاری از آنها رایگان هستند و بعضی از آنها مختص صنعت خاصی هستند که به شما کمک می کنند بازار هدفتان را پیدا کنید.

2. تبادل ارجاعی داشته باشید. با صاحبان کسب و کارهای مربوط به کار خودتان و آنهایی که مکمل کسب و کار شما هستند آشنا شوید و یکدیگر را بشناسید. کارت یا نمونه محصول رد و بدل کنید و کارت و نمونه محصول آنها را در مکان تجارت خود در معرض دید مشتری بگذارید.

3. از مطبوعات استفاده کنید. یک مطلب بنویسید و آن را به جراید محلی (چاپی یا آنلاین) بدهید تا برایتان تبلیغ کنند (بعضی از آنها این کار را رایگان انجام می دهند). نکته مهم این است که باید جنبه منحصر بفردی از کارتان را در آن بنویسید و مطلب تان را به ادیتور مناسبی تحویل دهید.

4. در وبلاگ ها کامنت (نظر) هایی بگذارید که به کسب و کار شما مربوط باشد و لینکی از وبسایتتان در قسمت نظرات قرار دهید. اگر فقط هدفتان فروختن جنس باشد، شکست می خورید. باید با افرادی که علایق مشترکی با شما دارند ارتباط برقرار کنید. اگر شما با افراد رابطه خوبی برقرار کنید و با آنها دوست شوید، وقتی آنها به جنسی در صنعت شما نیاز داشتند، بجای رقیبتان سراغ شما می آیند، زیرا بخاطر آشنایی با شما، اطمینان بیشتری به شما دارند.

5. گفتار و مکالمه خود را تقویت کنید.

سخنرانی یا نمایش مطلب فکر شده ای داشته باشید که در مورد صنعت شما اطلاعات بدهد و در باشگاه ها و گروه های محلی، سازمان های حرفه ای و غیرانتفاعی، در جمع سخنرانی کنید. بدین ترتیب توجه کامل مردم را به خود جلب می کنید و به عنوان کارشناس شناخته می شوید.


ویدیو : روش های رایگان برای تبلیغات و بازاریابی