روش های جدید برای ترک سیگار : اگر می خواهید سیگار را ترک کنید، برای شما پیشنهاداتی ...


اگر می خواهید سیگار را ترک کنید، برای شما پیشنهاداتی داریم که شاید تا به حال از هیچ کس نشنیده اید.  


پادشا : اگر می خواهید سیگار را ترک کنید، برای شما پیشنهاداتی داریم که شاید تا به حال از هیچ کس نشنیده اید.

1. میوه و سبزی مصرف کنید.

عکس نوشته های جدید درباره خدا برای پروفایل , هشدار برای کبری 11 سری جدید , عکس های جدید دخترونه برای پروفایل

 در جریان یک تحقیق از 1000 نفر (که سیگاری بودند) در مورد عادات سیگار کشیدن و میزان مصرف میوه و سبزی سوال شد. 14 ماه بعد از آنها سوال شد که آیا در ماه گذشته سیگار کشیده بودند یا نه. این تحقیق نشان داد که توانایی ترک سیگار در کسانی که بیشترین میوه و سبزی را مصرف می کنند سه برابر بیشتر از کسانی است که میوه و سبزی کمتری مصرف می کنند.
این تحقیق همچنین نشان داد که سیگاریهایی که میوه و سبزی بیشتری مصرف می کنند در طول روز تعداد سیگار کمتری  می کشند، فاصله بین زمان بیدار شدن و مصرف اولین سیگار در آنها بیشتر است، و نمره اعتیاد به نیکوتین در آنها کمتر است.
دلیل این یافته ها شاید این باشد که غذاهای فیبردار باعث می شود که افراد احساس سیری کنند و در نتیجه نیاز کمتری را به سیگار احساس کنند. به گفته کارشناسان سیگاریها گاهی احساس گرسنگی را با نیاز به سیگار اشتباه می گیرند که باعث می شود به جای صرف غذا به سیگار روی بیاورند.

2. از هیپنوتیزم استفاده کنید.

غذاهای جدید برای مهمانی , جزییات قانون جدید برای صدور کارت بازرگانی , تبلیغات مناسب برای کسب و کار جدید

سال ها است که ادعاهایی می شنویم مبنی بر اینکه هیپنوتیزم به بعضی از افراد کمک کرده تا سیگار را ترک کنند. اکنون پژوهشگران کانادایی می گویند هیپنوتیزم امکان ترک سیگار را 4.6 برابر بیشتر می کند. اما هنگام هیپنوتیزم چه اتفاقی می افتد؟ درمانگر شما را به حالتی مانند بیهوشی فرو می برد و جملاتی مانند "من از سیگار بدم می آید" را به شما القا می کند که در ناخودآگاه شما باقی می مانند و بعدها بر رفتار شما تاثیر می گذارند.

3. از طب سوزنی استفاده کنید.

اسمس های جدید برای خدافظی و سفر به کربلا در اربعین , راه‌هایی عملی برای ترک سیگار , مضرات سیگار برای پوست

 در این نوع طب که ریشه چینی دارد سوزن هایی در زیر پوست بدن در قسمت های خاصی از بدن قرار داده می شود. طب سوزنی برای درمان بعضی بیماری ها و به خصوص درد به کار می رود. البته هنوز تاثیر طب سوزنی بر ترک سیگار کاملاً ثابت نشده است، ولی محققان کانادایی معتقدند که افرادی که طب سوزنی دریافت کرده اند 3.5 برابر راحت تر از دیگران سیگار را ترک می کنند.

ابزارهای جدید برای سفر کردن , معجونی برای ترک سیگار , 15 روش جدید برای بزرگ کردن سینه زنان


ویدیو : روش های جدید برای ترک سیگار