روش غیر عادی در مراسم ازدواج +عکس : اکثر عروس و دامادها بعد از پایان مراسم ...


اکثر عروس و دامادها بعد از پایان مراسم ازدواج با ماشینهای تزیین شده و یا کالسکه های زیبا کلیسا را ترک میکنند اما این عروس و داماد اسکاتلندی راهی جالب و غیر عادی برای این امر انتخاب کردند که باعث شهرت آنان شد. بوتانیوز:اکثر عروس و دامادها بعد از پایان مراسم ازدواج با ماشینهای تزیین شده و یا کالسکه های زیبا کلیسا را ترک میکنند اما این عروس و داماد اسکاتلندی راهی جالب و غیر عادی برای این امر انتخاب کردند که باعث شهرت آنان شد.

مراسم ازدواج , مراسم سالگرد ازدواج , مراسم ازدواج رامبد جوان

آنها بعد از پایان مراسم به همراه میهمانانشان از قطار مترو استفاده کردند تا به محل برگزاری مجلس شام بروند. این عروس و داماد خلاق ابتدا مراسم عقد را در کلیسا برگزار کردند و سپس برای عکس برداری از عروس و داماد به پارکی نزدیک کلیسا رفتند و سپس عروس و داماد به همراه ۴۰ میهمان راهی ایستگاه مترو شدند.

کارکنان ایستگاه مترو گلاسکو با دیدن این عروس و داماد حیرت زده شده بودند و زمانیکه داماد جوان ۲۹ ساله پشت باجه بلیط فروشی درخواست ۴۲ بلیط کرد همه با شگفتی به آنها نگاه میکردند.

مراسم ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان , راهنمای برگزاری مراسم ازدواج , مراسم ازدواج به صرف هشتگ و کامنت

مدیر این ایستگاه مترو میگوید: استفاده از مترو به عنوان وسیله حمل عروس و داماد مسئله ای غیر عادی است اما ما خوشحال هستیم که توانستیم در برگزاری بهترین روز این عروس و داماد به آنها کمک کنیم و گوشه ای از این مراسم باشیم.

بعد از ورود این عروس و داماد و همراهانشان به واگن های قطار جشن و پایکوبی ادامه پیدا کرد و حتی تعدادی از مسافران حاضر در واگن نیز در این جشن و سرور شرکت کردند.


ویدیو : روش غیر عادی در مراسم ازدواج +عکس