روش‌های جدید اعدام داعش در یمن : همزمان با شدت گرفتن درگیری و ناآرامی در مناطق ...



همزمان با شدت گرفتن درگیری و ناآرامی در مناطق مختلف یمن، داعش به‌تازگی ویدئوهای تازه‌ای از اعدام مخالفان خود منتشر کرده است. 

همزمان با شدت گرفتن درگیری و ناآرامی در مناطق مختلف یمن، داعش به‌تازگی ویدئوهای تازه‌ای از اعدام مخالفان خود منتشر کرده است. در این چهار ویدئوی تازه تعدادی از نیروهای حوثی در یک منطقه صحرایی به اشکال مختلف کشته می‌شوند.

به گزارش آنا، در اولین ویدئو، چهار مرد با لباس‌های نارنجی دیده می‌شوند که دور گردن هر کدام‌شان یک خمپاره انداخته‌شده است. چند لحظه بعد ناگهان این خمپاره‌ها منفجر می‌شوند و صدای کرکننده‌ای به گوش می‌رسد. با فرو‌نشستن گرد و غبار انفجار، تکه‌های زیادی از لباس نارنجی این افراد روی کوه‌های اطراف دیده می‌شود.

 

اعدام جدید داعش , اعدام با اره برقی؛ جنایت جدید داعش , جنایات جدید داعش

 
در ویدئوی دیگری که تروریست‌ها منتشر کرده‌اند، چند مرد داخل یک قایق قرار داده‌شده و سپس به سمت دریا فرستاده می‌شوند. بعد از چند دقیقه قایق در وسط دریا متوقف می‌شود و توسط یک بمب کنترل‌شونده از راه دور منفجر می‌شود.

 

داعش اعدام , جنایت جدید داعش , کاریکاتور لباس جدید داعش

 
در ویدئوی بعدی شش فرد دیگر با همان لباس‌ها درحالی‌که دست‌هایشان از پشت بسته‌شد است ه، در مقابل یک صخره نشسته‌اند. در اطراف این افراد نیز تعدادی نارنجک کار گذاشته‌شده است. در فاصله چندمتری آنها یک خمپاره‌انداز کنترلی قرار دارد که با شلیک موشک به سمت این افراد، باعث منفجرشدن آن نارنجک‌ها می‌شود.

 

جنایات جدید داعش 18 فیلم نوشت , داعش 45 نفر را با یخچال اعدام کرد آپارات , داعش و اعدام با اره برقی

 
در ویدئوی آخر که تعداد اسرای حوثی 9 نفر است، دست همگی از پشت بسته‌شده و یکی از افراد سیاه‌پوش داعش سر آنها را از تنشان جدا می‌کند.

پس‌ از آنکه تعدادی از گروه‌های تروریستی در یمن در ماه اکتبر با ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش بیعت کردند، این‌گونه خشونت‌ها در این کشور جنگ‌زده افزایش‌ یافته است.

درآمد داعش از عروس های جدید و قدیمی , اعدام وحشیانه فوتبالیست ها توسط داعش تصاویر , اسکناس جدید داعش

 

اخبار   بین الملل  - آنا  


ویدیو : روش‌های جدید اعدام داعش در یمن