روشن کردن شمع به یاد کودکان غزه +عکس : شب گذشته شماری از فعالان اجتماعی و حقوق ...


شب گذشته شماری از فعالان اجتماعی و حقوق کودک با حضور در پارک ملت تهران به یاد 17 هزار کودکی که در جریان جنگ‌های سال 2000 به بعد در عراق ، فلسطین ، سوریه ،افغانستان و ... کشته شده‌اند ، شمع روشن کردند. خبرگزاری ایسنا: شب گذشته شماری از فعالان اجتماعی و حقوق کودک با حضور در پارک ملت تهران به یاد 17 هزار کودکی که در جریان جنگ‌های سال 2000 به بعد در عراق ، فلسطین ، سوریه ،افغانستان و ... کشته شده‌اند ، شمع روشن کردند.

تورج صابری وند - گرافیست و از مسئولان برگزاری این حرکت اجتماعی در گفت‌وگویی، در این‌ باره گفت:‌ با حضور تعدادی از فعالان جامعه مدنی تصمیم گرفتیم که همزمان با اتفاقاتی که در غزه در حال وقوع است و به یاد 17 هزار کودکی بر اساس آمارهای رسمی و غیررسمی از سال 2000 به بعد در خاورمیانه کشته شده‌اند، شمع روشن کنیم و به همین دلیل با حدود 20 نفر حوالی ساعت 10 شب به پارک ملت رفتیم.

وی با بیان اینکه این اقدام با استقبال مردمی روبه رو شده و شمار افراد شرکت کننده به حدود 100 نفر رسید، گفت:‌پیش از این نیز در روز قدس به یاد 180 کودکی که در حملات رژیم صهیونیستی به غزه کشته شده بودند، 180 بادکنک سفید همراه با اسم و سن این کودکان به آسمان فرستادییم.

به گفته صابری‌وند، این اقدام از سوی هیچ نهاد یا NGO حمایت نمی‌شد و تنها یک حرکت مردمی و اجتماعی بوده است.

روشن کردن پوست , روشن کردن بلوتوث لپ تاپ ویندوز 7 , روشن کردن عکس در فتوشاپ

روشن کردن پوست صورت , صحبت کردن با کودکان , روشن کردن مو بدون دکلره


ویدیو : روشن کردن شمع به یاد کودکان غزه +عکس