روشن: قهرمانی که هیچ،سهمیه هم نمی‌گیریم : پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:آقای ...


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:آقای مدافع پر ادعا آن چه حرکتی بود که در صحنه پنالتی انجام دادی؟این چه بلایی بود سر استقلال آوردی،حتی یک مدافع مبتدی هم این کارها را نمی‌کند. خبرگزاری فارس: حسن روشن در خصوص دیدار استقلال با پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس انگیزه خاصی داشت و مهمترین مسئله اینجا بود که حتی قبل از گل اول آن‌ها نیمکت این تیم دیدنی بود. حتی وقتی پرسپولیس گل نزده بود از نیمکت این تیم آرامش کاملا از دوربین‌های تلویزیونی مشخص بود. اگر ابتدای فصل ما به آقای مظلومی گفتیم که شما دوست ما هستید و به استقلال نیا دلیل داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم استقلال مدعی شده هنوز چیزی تمام نشده است گفت: اتفاقا همه چیز تمام شده است اگر این طور پیش برویم حتی سهمیه هم نمی‌گیریم. به نظرم  رحمتی روی دو گل مقصر بود اما اگر او نبود اتفاق بدی رخ می‌داد و معلوم نبود چه می‌شد. هرچه توپ روی دروازه استقلال می‌آمد بوی گل می‌داد ما دفاع نداشتیم.

روشن تاکید کرد: آقای مدافع پر ادعا آن چه حرکتی بود که در صحنه پنالتی انجام دادی؟این چه بلایی بود سر استقلال آوردی؟ بازیکن ما یقه بازیکن حریف را گرفته و توقع داشته داور پنالتی نگیرد. حتی یک مدافع مبتدی هم این کارها را نمی‌کند. باور کنید آن قدر استرس داشتم فکر می‌کردم هر توپی که روی دروازه می‌آید گل می‌شود. خط دفاع استقلال فاجعه بود و همه اشتباهات یکدیگر را تکمیل می‌کردند. به نظرم ما باید منطقی باشیم و قبول کنیم که پرسپولیس حقش بود که برنده بازی باشد.

پیشکسوت تیم استقلال در ادامه صحبت‌های خود با فارس تاکید کرد: من می‌بینم که افشارزاده زحمت می‌کشد و حتی قرار بود روز قبل از بازی به هتل برویم و در کنار بازیکنان باشیم اما برنامه تغییر کرد و از ما خواستند که شب برویم. اما با این مسائل این تیم درست نمی‌شود. قبول کنیم استقلال لیاقت قهرمانی ندارد چون ما هرچه در نیم فصل فریاد زدیم فایده‌ای نداشت.

وی تاکید کرد: در اواسط فصل ما اصلا یار نگرفتیم و جالب است بازیکنان تیم فکر می‌کردند هر بازیکنی به استقلال اضافه شود می‌خواهد جای آن‌ها را بگیرد. شما لوکا ماریچ مدافع پرسپولیس را با پرو پیچ استقلال قیاس کنید. او زمانی که به بازی آمد فقط یک ضربه سر زد و خلاص و هیچ کار دیگری انجام نداد.

روشن در خصوص اینکه بازیکنان استقلال بعد از پایان مسابقه گفت‌وگویی انجام ندادند و پورحیدری به جای آن‌ها عذرخواهی کرد گفت: مقصر بازیکنان نیستند چون آن‌ها به جای عذرخواهی باید فوتبال بازی می‌کردند. مقصر شخص دیگری است که خودش می‌داند چه بلایی بر سر استقلال آورده است. مظلومی هم یک جور مقصر است چون او چه از لحاظ مدیریتی بلکه از لحاظ فنی هم اشکالات بسیار زیادی دارد. شما ببینید چرا باید خسرو حیدری در حالی که به تیم حریف فشار وارد می‌کرد از بازی تعویض شد.

وی با انتقاد از مظلومی و مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر پنهان کردن تمرینات این تیم از چشم هواداران و رسانه‌ها گفت: این کارها چیست که انجام می‌دهید؟قبل از انقلاب هم تمرینات را نمی بستند. استقلال و پرسپولیس مثل راه‌آهن و صبا نیستند که طرفدار کمی داشته باشند. شاید باور نکنید ولی ما قبل از انقلاب در زمین دیهیم در تمریناتمان روزی 2 هزار تماشاگر داشتیم. تماشاگر استقلال حق دارد بداند که چه بازیکنی مصدوم است و چه بازیکنی خوب تمرین نمی‌کند.خود مظلومی باید به مردم بگوید چرا تمریناتش مخفیانه است.با این شکست نه تنها بازیکنان بلکه همه عوامل استقلال به خاطر این نتیجه باید از مردم عذرخواهی کنند. می‌دانید چرا؟ چون زمان ما شاید 20 درصد استقلالی وجود داشت ولی الان یک بچه تا چشمش را باز می‌کند با تیم‌های استقلال و پرسپولیس آشنا است. به این خاطر است که می‌گویم بازیکن و مسئولین باید نسبت به هوادار پاسخگو باشد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: خدا را شکر که نتیجه سنگین‌تری بدست نیامد و آبروی ما بیش از این نرفت. اول فصل وقتی از ما مشاوره گرفتند گفتیم مظلومی نیاید بهتر است. من 40 سال پیش یک ماشین داشتم که هر کس آن‌را می‌دید چند دقیقه‌ای به او نگاه می‌کرد اما حالا که با آن ماشین این طرف و ان طرف می‌روم هیچ کس نگاهش نمی‌کند و شاید به من بخندند. زمانه تغییر کرده و مردم به روز شده‌اند. تماشاگر فوتبال را می‌فهمد و می‌دانم که دیشب دل آن‌ها شکست و به قول آقای پورحیدری منِ حسن روشن هم از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.


ویدیو : روشن: قهرمانی که هیچ،سهمیه هم نمی‌گیریم