روسونری ها با درخشش کاکا و بالوتلی برنده شدند / پیروزی پرگل رئال مادرید :



پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال در بازی دوستانه , ویدیو پیروزی پرگل فوتبال ساحلی مقابل آمریکا , ریال مادرید

 

اخبار ورزشی - هفته سی و یکم کالچو ایتالیا
میلان 3- کیه وو صفر؛ روسونری ها با درخشش کاکا و بالوتلی برنده شدند

تیم فوتبال آ.ث میلان با درخشش دو ستاره برزیلی و ایتالیایی اش بر کیه وو غلبه کرد و 3 امتیاز گرفت.

به گزارش فارس، شب گذشته پیکارهای هفته سی و یکم سری A کالچو با 2 دیدار آغاز شد.در ورزشگاه سن سیرو که روسونری ها(میلان) پذیرای کیه وو شدند، برد 3 بر صفر میزبان حاصل شد.این موفقیت در سایه درخشش و گلزنی کاکا در دقایق 27و 54 و بالوتلی در دقیقه 4 به دست آمد.

میلانی ها با این نتیجه 42 امتیازی شدند و در رده هشتم جای گرفتند.در دقیقه پایانی این بازی کیه وو صاحب ضربه پنالتی شد که کریل تورو نتوانست آن را به گل بدل کند.

همچنین آتلانتا که به زمین بولونیا رفته بود، با برد 2 بر صفر بازگشت.دو لوکا 22 و استیگرامبیا 26 برای آتلانتا گلزنی کردند.

 

--------------------------------------------


اخبار ورزشی - هفته سی و یکم لالیگا
پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل رایو والکانو

رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود در مقابل تیم رایو والکانو در یک بازی پرگل 5 بر صفر به برتری رسید و 73 امتیازی شد.

به گزارش ورزش سه , رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود در مقابل تیم رایو والکانو قرار گرفت و در بازی پرگل با درخشش رونالدو و بیل 5 بر صفر به برتری رسید و 73 امتیازی شد.

رئال در دقیقه ی 15 توانست روی استارت بیل و پاس عالی اش به رونالدو توسط کریس به گل برسد. در این نیمه رئال موقعیت هایی داشت اما دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. به نظر می رسید در این نیمه رئال هنوز نتوانسته با ضربه ی عظیم دو شکت متوالی کنار بیاید.

 

بازیکنان این تیم مثل همیشه نبودند. با شروع نیمه ی دوم در دقیقه ی 55 این کارواخال بود که با شوتی عای بازی را 0-2 به نفع رئال کرد. پس از او نوبت بیل بود که در دقیقه ی 68 روی استارت عالی دیماریا ازسمت چپ و پاس او با یک بغل پای نرم دروازه ی حریف را باز کند.

 

اما این پایان کار نبود. بیل بار دگر در دقیقه ی 70 توانست روی استارت عالی پپه و پاس زیبای او دروازه ی رایو را باز کند. شوت عالی موراتا با پای چپ نیز اختتامیه ی جشنواره ی گل مادریدی ها بود.

 

در دیگر بازی امشب، سلتاویگو با نتیجه یک بر صفر سویا را شکست داد.

آتلتیکو در شرایطی با 76 امتیاز از 31 بازی در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار دارد که هفت هفته تا پایان این رقابت ها باقی مانده استاسیت به اوج خود رسیده است.

تیم های بارسلونا و آتلتیکو مادرید در شرایطی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا با یکدیگر رقابت می کنند که سه شنبه هفته جاری در چارچوب مسابقه رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم صف آرایی می کنند.
اخبار ورزشی - فارس , ورزش سه

 


ویدیو : روسونری ها با درخشش کاکا و بالوتلی برنده شدند / پیروزی پرگل رئال مادرید