روزهای پایانی «دختر» میرکریمی چگونه می‌گذرد؟ : جدیدترین فیلم رضا میرکریمی به ...



چگونه مخ دختر بزنیم , چگونه آب دختر را بیاوریم , چگونه دختر را از پشت بکنیم

جدیدترین فیلم رضا میرکریمی به روزهای پایانی و رسیدن به نسخه آماده نمایش نزدیک می‌شود.

فیلمبرداری جدیدترین اثر بلند سینمایی سید رضا میرکریمی، یعنی «دختر»، برخلاف گمانه‌زنی‌های برخی رسانه‌ها با گرفتن پلان‌های خیابانی بدون حضور بازیگران اواخر هفته گذشته به کار خود پایان داد و تدوین آن نیز بصورت همزمان تمام شد.
 
گروه فنی فیلم «دختر» بدون هیچ اتلاف وقتی انجام دیگر کارهای فنی آن را آغاز کردند و این روزها که صداگذاری آن را امیر حسین قاسمی انجام می‌دهد و موسیقی آن را محمدرضا علیقلی برعهده دارد و تصحیح رنگ به مراحل پایانی نزدیک شده است، طبق برنامه‌ریزی‌های کارگردان خوش فکر آن بزودی نسخه نهایی و آماده نمایش آن (DCP) آماده و تحویل جشنواره فیلم فجر داده می‌شود.
 
در فیلم «دختر» بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، ماهور الوند، مریلا زارعی، هدایت هاشمی، یاسمن معاوی، شاهرخ فروتنیان، قربان نجفی، سارا میرکریمی و علی رحیمی نقش آفرینی می‌کنند.
 
خلاصه فیلم داستان زندگی آقای عزیزی است که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است و برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران را برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش دارد. پدرش به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست.

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران جوان


ویدیو : روزهای پایانی «دختر» میرکریمی چگونه می‌گذرد؟