روزهای خوب برای اصلاح‌طلبان در راه است :    اخبار سیاسی  - روزهای خوب برای ...



اصلاح طلبان ورامین , اصلاح طلبان , اصلاح طلبان چه کسانی هستند

 

 اخبار سیاسی  - روزهای خوب برای اصلاح‌طلبان در راه است

 عضو جبهه مشارکت، نقطه قوت فعالیت جریان اصلاح طلبی را تلاش برای یکپارچگی عنوان کرد و افزود: جبهه مشارکت برای این هدف مانیفست دارد، گروه های دیگر هم که بخشی از آن ها در شورای مشورتی هستند چنین مسیری را طی می‌کنند، اتفاق خوبی در جریان اصلاح‌طلبی در حال وقوع است و آن هم یکپارچگی این جریان است.

علی تاجرنیا با اشاره به فعالیت جریان اصلاح طلبی به منظور وحدت اظهار داشت: فعالیت های گذشته احزاب اصلاح طلبان و مانیفست آن ها نشان می دهد که گفتمان این جریان همواره به روز بوده و متناسب با شرایط تغییر می کند، همچنان که در انتخابات سال گذشته شاهد آن بودیم. وی ادامه داد: آن چه از دل شورای هماهنگی احزاب خارج می شود ائتلاف است. اما آنچه که محتوای برنامه های اصلاح طلبی است انسجام و یکپارچگی این جریان است که از دل شورای راهبردی بیرون خواهد آمد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در جامعه ما که احزاب و تشکل ها جا نیفتاده است، حضور شخصیت ها کمک کننده است و بدون آن ها طی مسیر انسجام امکان پذیر نیست. تاجرنیا با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین خاتمی، قدرت کاریزماتیک برای جریان اصلاح طلبی و محبوبیت کافی برای افکار عمومی دارد، گفت: با اضافه شدن آیت الله هاشمی به عنوان استوانه نظام و رئیس جمهوری به عنوان محصول یک اتفاق خوب در سال 92 همچنین احزاب سیاسی اصلاح طلب تحولی در گفتمان این جریان ایجاد شده است.

وی افزود: شاید حجت الاسلام روحانی به احزاب اصلاح طلبی گرایش نداشته باشد اما رویکرد و مسیری که طی می کند، تحول خواهی همراه با اعتدال مورد پذیرش همه گروه های سیاسی، چهره ها و ... است. با حضور 3 شخصیت فوق و احزاب سیاسی به عنوان بازوی اجرایی، گفتمان سازی و شخصیت محوری فضای سیاسی را به سمت یک تفاهم مناسب به پیش خواهد برد.
 
 اخبار سیاسی  - ایسکانیوز
 


ویدیو : روزهای خوب برای اصلاح‌طلبان در راه است