روزنامه‌نگار عراقی در لیست گردن‌زنی‌داعش :    اخبار بین الملل - روزنامه‌نگار ...



نرگس محمدی روزنامه نگار , لیست روزنامه های ایران , نرگس محمدی روزنامه‌نگار

 

 اخبار بین الملل - روزنامه‌نگار عراقی در لیست گردن‌زنی‌داعش

 
  سازمان نظارت بر آزادی رسانه‌ها اعلام کرد که گروه تروریستی داعش قرار است که رعد محمد العزاوی، خبرنگار عراقی که در استان صلاح الدین ربوده شده را در ساعت آینده به اتهام مخالفت با حضور داعش در این استان گردن بزند!

سازمان نظارت بر آزادی رسانه‌ها اعلام کرد که گروه تروریستی داعش بعد از مطلع کردن مردم از تصمیم خود برای اعدام رعد محمد العزاوی، حکم وی را در بازار البورصه در استان صلاح الدین به اجرا خواهد گذاشت. گروه مذکور از دولت عراق ، پارلمان و نیروهای امنیتی استان صلاح الدین خواست تا تمام اقدامات ممکن را اتخاذ کرده و مانع اجرای حکم العزاوی شوند و زندگی وی و دیگر شهروندانی را که توسطه اعضای داعش بازداشت شده‌اند را نجات دهند.

از سوی دیگر نماینده سازمان نظارت بر آزادی رسانه‌ها در استان صلاح الدین اظهار کرد: اعضای داعش در حمله به روستای سمره واقع در شرق تکریت بیش از 20 شهروند عراقی از جمله رعد العزاوی، خبرنگاری که برای شبکه خبری سماء صلاح الدین عکس می گرفت را به اتهام عدم همکاری با داعش ربودند. رعد العزاوی در دفتر رسانه‌ای استان صلاح الدین مشغول به کار بود که بیشتر کارکنان این دفتر توسط افراد مسلح داعش بازداشت شدند.

  اخبار بین الملل- ایسنا
 


ویدیو : روزنامه‌نگار عراقی در لیست گردن‌زنی‌داعش