روحانی یک سرو گردن از اوباما بالاتر بود : آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار ...


آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور ایران به سازمان ملل، رئیس جمهوری ایران در سازمان ملل یک سر و گردن از رئیس جمهور آمریکا بالاتر بود و این به برکت اقتدار جمهوری اسلامی است که حاصل خون شهدا و مجاهدتهای امام راحل است. خبرگزاری مهر: آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور ایران به سازمان ملل، رئیس جمهوری ایران در سازمان ملل یک سر و گردن از رئیس جمهور آمریکا بالاتر بود و این به برکت اقتدار جمهوری اسلامی است که حاصل خون شهدا و مجاهدتهای امام راحل است.

وی با بیان این نکته که برای اسلامی شدن دانشگاه باید دانش اسلامی شود ضرورت توجه به اسلامی شدن علوم به ویژه علوم انسانی را یادآور شد و افزود: دانشگاه را دانش می سازد و تا دانش اسلامی نشود دانشگاه اسلامی نخواهد شد.

در ابتدای این دیدار نیز سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سخنانی تدوین نقشه جامع علمی کشور را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه این نقشه جامع مسیر و هدف برای اجرایی کردن برنامه‌ها را مشخص می‌کند، تصریح کرد: در این سند حرکت هدفمند و نیازگرا در آموزش عالی کشور مورد تاکید قرار گرفته و نسبت به تعیین الویت‌ها اقدام شده است.

همچنین سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدت تصدی خود بر وزارت علوم ارائه نمود.

در پایان این دیدار سرپرست وزارت علوم و هیئت همراه نماز ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت الله جوادی آملی اقامه نمودند.


ویدیو : روحانی یک سرو گردن از اوباما بالاتر بود